این برنامه ممکن است جایگزین سیری در اپل واچ شما شود

این برنامه ممکن است جایگزین سیری در اپل واچ شما شود

چگونه می خواهید به چت ربات هوش مصنوعی که همه در مورد آن صحبت می کنند مستقیماً از Apple Watch خود دسترسی داشته باشید؟ به گزارش 9to5Mac، اپلیکیشن watchGPT اکنون برای اپل واچ از اپ استور با قیمت 3.99 دلار در دسترس است. با توجه به فهرست اپ استور، با watchGPT شما قادر خواهید بود:

  • مستقیماً از Apple Watch خود با ChatGPT تعامل کنید.
  • به سرعت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید یا پیام های طولانی تری را بدون تایپ ایجاد کنید.
  • نتیجه تعامل خود را از طریق متن، ایمیل یا رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • برنامه را به عنوان یک عارضه برای دسترسی آسان تنظیم کنید.
  • هیچ داده ای را جمع آوری نمی کند.
  • به زبان های انگلیسی، هلندی، فرانسوی و اسپانیایی موجود است.

در حال حاضر، کاربران فقط می توانند یک سوال بپرسند. توسعه‌دهنده می‌گوید که قصد دارد برنامه را به‌روزرسانی کند تا به کاربران امکان گفتگوی کامل را بدهد. لیست App Store اشاره می کند که watchGPT می تواند به عنوان یک عارضه به صفحه ساعت شما اضافه شود. مورد دوم هر ویژگی در ساعت فراتر از نمایش ساعت، دقیقه و ثانیه است. می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که به طور پیش فرض از یک ورودی صوتی استفاده کند. این برنامه همچنین می تواند تنظیم شود تا پاسخ ها را با صدای بلند بخواند.

توسعه دهنده، Hidde van der Ploeg، در فهرست اپ استور می نویسد: “با watchGPT بر روی مچ دست خود، به راحتی می توانید به منبع گسترده ای از دانش دسترسی داشته باشید و با یک کامپیوتر هوشمند در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. مانند این است که یک دستیار شخصی روی دست خود داشته باشید. مچ دست! برای استفاده از watchGPT، به سادگی برنامه را باز کنید و سوال خود را بپرسید یا پیام خود را تایپ کنید. watchGPT پاسخی را به شما ارائه می دهد که می توانید به سرعت از طریق متن، ایمیل یا رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.”

شما نمی توانید از آن فرار کنید، مردم. ربات چت ChatGPT همه جا وجود دارد. من شخصاً امروز از لیست انتظار نسخه موبایل New Bing خارج شدم، به این معنی که اکنون می توانم هر زمان که بخواهم از Pixel 6 Pro خود به آن دسترسی داشته باشم. صادقانه بگویم، پس از بازی امروز با آن، می توانید ببینید که این آینده جستجو است. و اگر ChatGPT یا ربات چت هوش مصنوعی دیگر به پلتفرم‌های اندروید یا iOS دسترسی پیدا کند، در نهایت می‌توانیم به دستیارهای دیجیتالی adios بگوییم.

بیشتر بخوانید  شکایت بر علیه اپل به دلیل کاهش سرعت آیفون های قدیمی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این برنامه ممکن است جایگزین سیری در اپل واچ شما شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *