ایرپادز ویوو TWS 3 و مدل پرو آن معرفی شد

ایرپادز ویوو TWS 3 و مدل پرو آن معرفی شد

Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro در قالب رندرهایی به بیرون درز پیدا کرده اند که به ما نگاهی اجمالی به طراحی شگفت انگیز آنها می دهد. Vivo در حال آماده شدن است تا سری Vivo X90 را وارد بازار چین کند. شایان ذکر است، سری X90 در 22 نوامبر پوشش خود را از دست خواهند داد. سپس، سری X90 در ماه دسامبر به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

اکنون ویوو از دستگاه صوتی Vivo TWS 3 در کنار سری X90 رونمایی خواهد کرد. در این بین، ایشان آگاروال، مشاور ویوو، رندرهای طراحی Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro را با MySmartPrice به اشتراک گذاشته است.

برای یادآوری، ویوو Vivo TWS 2 را در ماه مه 2021 در چین عرضه کرد. این شرکت هدفون های TWS 2 ANC و TWS 2E را در ماه مه وارد بازار هند کرد. TWS 2E در حال حاضر برای خرید در آمازون با قیمت پایین 3298 INR در دسترس است. اکنون جانشین Vivo TWS 2 در دو رنگ سفید و آبی در دسترس خواهد بود. گزینه رنگ سفید دارای طراحی براق است و نوع آبی رنگی مات دارد.

علاوه بر این، TWS از طراحی داخلی استفاده می کند و با یک کیف حمل همراه است که به عنوان شارژر نیز عمل می کند. یک چراغ LED سبز در جلو وجود دارد که عمر باتری را نشان می دهد. Vivo TWS 3 Pro با رنگ سفید برای خرید در دسترس خواهد بود. از طرف دیگر، می‌توانید ترکیبی از آبی و مشکی را با پوششی براق انتخاب کنید. همچنین، این جوانه ها به سبک داخل گوش می آیند.

علاوه بر این، Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro ظاهر بیرونی یکسانی دارند. با این حال، طبق گزارش ها، آنها مشخصات و ویژگی های متفاوتی را ارائه خواهند کرد. متأسفانه، مشخصات کلیدی این دستگاه های صوتی آینده هنوز یک راز است. با این وجود، نسخه Pro احتمالاً مانند بسیاری از TWS های دارای نام Pro از ANC پشتیبانی می کند. جزئیات بیشتر در مورد جانشینان Vivo TWS 2 احتمالاً به زودی به صورت آنلاین منتشر می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y30 5G با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نظرات در مورد : ایرپادز ویوو TWS 3 و مدل پرو آن معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *