ایرفون وان پلاس Bullets Wireless Z2 در رنگ جدید

ایرفون وان پلاس Bullets Wireless Z2 در رنگ جدید

ظاهرا وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل جدید از هدفون های دورگردنی خود است. هدفون OnePlus Buds Wireless Z2 یک جفت هدفون دورگردنی است و به زودی با رنگی جدید وارد بازار خواهد شد.

برای کسانی که نمی‌دانند، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در ابتدا هدفون Bullets Wireless Z2 را در سال 2022 معرفی کرده بود. اکنون، قصد دارد به زودی هدفون‌های دورگردنی را با رنگ سبز جدید عرضه کند. این گزینه رنگی جدید وارد بازار هند می شود و در کنار رنگ های موجود، که شامل انواع مشکی مجیکو، قرمز آکوستیک و آبی پرتو می شود، به فروش می رسد.

در مورد خود هدفون صحبت می کنیم، این گوشی دارای طراحی ارگونومیک و درون گوش با استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است. این هدفون بی سیم دارای درایورهای صوتی 12.4 میلی متری بوده که نوید ارائه باس قدرتمند را می دهد. علاوه بر این، وان پلاس همچنین ویژگی‌های مختلفی مانند فناوری صوتی ضد اعوجاج برای کیفیت صدای بلند و واضح به همراه ویژگی‌های حذف نویز هوش مصنوعی برای بهبود تجربه تماس ارائه می‌کند. حتی از بلوتوث 5.0 و همچنین جفت شدن سریع OnePlus برای اتصال سریع و بدون درز با گوشی هوشمند شما پشتیبانی می کند.

وان پلاس Bullets Wireless Z2 از یک باتری 220 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که ادعا می کند عمر 30 ساعته و زمان مکالمه طولانی 16 ساعت را میسر می‌سازد. این دستگاه از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و با شارژ سریع 10 دقیقه ای تا 20 ساعت پخش صدا را ارائه می دهد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آخرین نوع رنگ با برچسب قیمتی مشابه سایر گزینه‌های رنگی عرضه شود.

در اخباری مرتبط OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام OnePlus Nord N30 به عنوان یک محصول جدید از سری Nord است. این دستگاه خاص برای بازار آمریکای شمالی از جمله کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا تدارک دیده شد. Nord N30 در اصل یک نسخه ریبرند شده از Nord CE 3 Lite بوده که اخیراً در هند و سایر بازارها رویت شد.

قبل از رونمایی، این تلفن هوشمند با برخی از مشخصات کلیدی در Geekbench رویت شده است. بر اساس لیست Geekbench، گوشی هوشمند آینده OnePlus Nord N30 5G دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای Snapdragon 695 خواهد بود. همچنین باید به 8 گیگابایت رم اشاره کرد و در بخش نرم افزاری شامل اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord 3 بزودی معرفی می شود

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس هدفون های بیشتری معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایرفون وان پلاس Bullets Wireless Z2 در رنگ جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *