ایربادز سنهایزر CX 500BT معرفی شد

ایربادز سنهایزر CX 500BT معرفی شد

سازنده محصولات صوتی آلمانی Sennheiser، هدفون های بی سیم واقعی جدید CX 500BT را عرضه کرده است. CX 500BT یک هدست ممتاز است که نه تنها دارای اندازه جمع و جور است، بلکه با قیمت 1299 یوان (178 دلار) نیز عرضه می شود.

هدفون‌های بی‌سیم Sennheiser CX 500BT به واحدهای درایو TrueResponse Sennheiser با محدوده پاسخ فرکانسی 5Hz-21kHz مجهز شده‌اند. محدوده پاسخ، باس عمیق تا صداهای طبیعی با فرکانس متوسط ​​و بالا را پوشش می دهد. در عین حال، هدست دارای عملکرد قدرتمند کاهش نویز فعال است. کاربر فقط باید واحد هدفون سمت چپ را لمس کند تا عملکرد گوش دادن شفاف روشن شود. هر هدست از حالت پیک آپ آرایه شکل دهنده پرتوی میکروفون دوگانه استفاده می کند که می تواند نویز پس زمینه را کاهش دهد و کیفیت صدای تماس ها را بهبود بخشد.

از نظر اتصال، هدفون های بی سیم از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کنند که می تواند یک اتصال پایدار را فراهم کند. این دستگاه پوشیدنی همچنین از فناوری کدک تطبیقی ​​SBC، AAC، aptX و aptX پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به تجربه صدایی با وضوح بالا و تأخیر کم دست یابد. در مورد عمر باتری، هدفون های بی سیم CX 500BT می توانند هر کدام تا 8 ساعت دوام بیاورند. با استفاده از جعبه شارژ می توان عمر باتری را تا 24 ساعت افزایش داد. این هدفون همچنین دارای شارژ سریع است زیرا با شارژ 10 دقیقه ای می توان تا 1 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کرد.

هدفون های بی سیم Sennheiser CS 500BT در حال حاضر در چین از طریق TMall در دسترس هستند و قیمت آن 1299 یوان (178 دلار) است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون سنهایزر Accentum Plus عرضه شد

نظرات در مورد : ایربادز سنهایزر CX 500BT معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *