اچ پی و عرضه لپ تاپ های Pavilion 15 2022

اچ پی و عرضه لپ تاپ های Pavilion 15 2022

شرکت مطرح تولید کننده لپ تاپ یعنی HP، مجموعه جدیدی از لپ تاپ ها را برای بازار هند معرفی کرده است.  Pavilion 15، Pavilion 14 و Pavilion x360 با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core عرضه می‌شوند و کمترین مدل آن با قیمت 734 دلار عرضه خواهد شد.

پردازنده های بالاتر در سری جدید لپ تاپ های HP هند حاکی از عملکرد بهبود یافته برای دستگاه ها است. این لپ‌ تاپ‌ها از پلاستیک‌های اقیانوسی و آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند. رویکرد جعبه سبز به کار رفته در لپ‌تاپ‌ها به کاهش چشمگیر تا 10 تن پوشش حباب‌دار کمک می‌کند. حداکثر 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در لپ تاپ های جدید به کار گرفته شد. آنها همچنین دارای میکروفن های دیجیتال دوگانه هستند و سیستم صوتی تحت برند Bang & Olufsen دارند تا بهترین کیفیت صوتی را ارائه دهد. لپ تاپ های Pavilion 15 2022 بسیار سبک و باریک بوده و تنها 1.75 کیلوگرم وزن دارند و با صفحه کلید دارای نور پس زمینه عرضه می شوند.

لپ‌تاپ‌های HP Pavilion 15، 14 و x360 در هند با سیستم عامل ویندوز 11 ارائه شده و دارای مجموعه‌ای از پورت‌های مهم (USB-A، USB-C، HDMI و جک صدا) هم هستند. دستیار صوتی الکسای آمازون را می توان برای دسترسی هوشمند بر روی لپ تاپ ها به کار گرفت. لپ‌تاپ‌های Pavilion جدید اچ پی در هند باتری سه سلولی 41 وات ساعتی دارند که تا 9 ساعت عمر باتری را ارائه داده و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. این لپ تاپ ها قیمت پایه بین 750 تا 850 دلار دارند و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت HP مراجعه کنید.

اچ پی و عرضه لپ تاپ های Pavilion 15 2022

در اخباری مرتبط HP ظاهراً در حال برنامه ریزی برای عرضه یک لپ تاپ تاشو 17 اینچی جدید است. آخرین شایعه حاکی از آن است که این شرکت بر روی یک لپ تاپ با صفحه نمایش OLED منعطف کار می‌کند و پوشش این صفحه نمایش را از یک تامین کننده کره جنوبی تامین می کند. بر اساس گزارش TheElec، سازنده شناخته شده رایانه شخصی، متریال پلی‌آمید انعطاف‌پذیر تبلیغاتی (PI) را به کار می گیرد که پنل OLED انعطاف‌پذیر 17 اینچی را برای لپ‌تاپ‌های تاشو خود از شرکت کره جنوبی، SK IE Technology (SKIET) تامین خواهد کرد. برای کسانی که نمی دانند، پنل های تاشو که برندها استفاده می کنند معمولا از UTG (شیشه فوق العاده نازک) یا لایه PI تشکیل می شوند. مورد اول در دستگاه های سری گلکسی Z سامسونگ به کار گرفته شد اما به نظر می رسد که لپ تاپ تاشو هیولت پاکارد به نفع دومی باشد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ اچ پی Spectre x360 جدید عرضه شد

طبق شایعات اخیر، این لپ‌تاپ تاشو دارای پنل 17 اینچی با وضوح 4K است. علاوه بر این، در حالت بسته تنها 11 اینچ نمایشگر دارد و در حالت باز به 17 اینچ می رسد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که فناوری نمایشگر متعلق به ال‌جی باشد، که در رویداد CES 2022، اولدهای قابل خم شدن با اندازه بزرگ‌تر را به نمایش گذاشت. به عبارت دیگر، محتمل است که با قلم و پشتیبانی از صفحه لمسی همراه باشد. TheElec دریافته است که SKIET و LG حدود 10000 صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر و پنل محافظ را برای HP ارسال خواهند کرد. مقدار محدود احتمالاً به دلیل بازار ویژه ای است که دستگاه تاشو هدف قرار می دهد. به این معنی که احتمالاً بسیار گران نیز خواهد بود. اما در حال حاضر هیچ خبری در مورد قیمت و یا حتی مشخصات احتمالی آن نداریم. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر خبری باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اچ پی و عرضه لپ تاپ های Pavilion 15 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *