اپل TV 4K جدید معرفی شد

اپل TV 4K جدید معرفی شد

اپل اخیراً محصولات جدید بسیاری را در بازار عرضه کرده است، از جمله آی‌پد پرو جدید با تراشه‌های M2 و آی‌پد نسل دهم. این برند همچنین Apple TV 4K را در هند معرفی کرده است که جانشین مدل 2021 است و با تراشه A15 Bionic در زیر کاپوت عرضه می شود.

Apple TV 4K از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند. تراشه A15 عملکرد بهتری را در مقایسه با مدل 2021 ارائه می دهد زیرا از نظر عملکرد CPU تا 50٪ سریعتر و از نظر عملکرد GPU تا 30٪ سریعتر است.

علاوه بر این، آن را با یک کنترل از راه دور سیری ارائه می‌کند، یک کلیک پد لمسی که قابلیت ناوبری سریع در رابط کاربری تمیز و پیچیده Apple TV را ارائه می‌دهد. برای صدا، Apple TV 4K از Dolby Atmos، Dolby Digital 7.1 یا Dolby Digital 5.1 پشتیبانی می‌کند تا بهترین تناسب را با تنظیمات صوتی خانگی کاربر داشته باشد. Apple TV 4K در دو نسخه موجود است – فقط Wi-Fi و Wi-Fi + Ethernet.

اپل همچنین گفته است که در اواخر پاییز امسال ویژگی‌های جدیدی را با Apple tvOS 16 عرضه خواهد کرد. این ویژگی‌های جدید استفاده از صدای خود را برای مشتریان برای کنترل Apple TV و تعامل با نتایج آسان‌تر می‌کند. برای مثال، کاربران می‌توانند هنگام استفاده از AirPods برای جستجو و کنترل هندزفری Apple TV بگویند «Hey Siri». صدای هر کاربر توسط سیری شناسایی می‌شود و دسترسی به فیلم‌ها، قسمت‌های تلویزیونی، موسیقی، بازی‌ها و برنامه‌های خود را برای او آسان می‌کند و از جایی که کار را رها کرده است ادامه می‌دهد.

Apple TV 4K در دو پیکربندی ارائه می شود – Apple TV 4K (Wi-Fi) که 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد و هزینه آن 100 روپیه است. 14900 و Apple TV 4K (وای فای + Ethernet) که قیمت آن روپیه 16900 روپیه.

می توان آن را از Apple.com و نمایندگی های مجاز در هند پیش خرید کرد. این دستگاه از 4 نوامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاحب رسمی Shazam توسط کمپانی اپل

نظرات در مورد : اپل TV 4K جدید معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *