اپل گزینه های رنگی جدید برای هوم پاد مینی رونمایی کرد

اپل گزینه های رنگی جدید برای هوم پاد مینی رونمایی کرد

شرکت اپل به تازگی گزینه های رنگی جدید برای اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی معرفی کرد که در کنار سایر ترکیب ها می تواند مجموعه متنوع رنگی را برای مخاطبان این اسپیکر هوشمند کوچک به دنبال داشته باشد.

HomePod Mini تقریباً یک سال پیش به عنوان نسخه مقرون به صرفه HomePod راه اندازی شد که موفقیت چندانی نداشت. HomePod Mini 99 دلاری نسبت به خواهر و برادر بزرگتر خود که اکنون متوقف شده است ، مورد استفاده بیشتری قرار گرفته است. برای کسانی که منتظر جانشین خود هستند ، اپل با این موضوع مخالفت کرده و در عوض سه رنگ جدید به بازار عرضه کرده است.

هنگامی که سال گذشته معرفی شد ، HomePod Mini در دو رنگ – خاکستری فضایی و سفید در دسترس بود. امروزه خریداران علاقه مند می توانند بلندگو را به رنگ آبی ، زرد و نارنجی پیش خرید کنند. قیمت آن هنوز 99 دلار است و ارسال آن در ماه نوامبر آغاز می شود.

افزودن رنگ های جدید گزینه های بیشتری را برای خریداران برای انتخاب رنگی که بهتر با آپارتمان ها یا اتاق های آنها مطابقت دارد ، فراهم می کند. اپل در حال حذف یک برگ از کتاب گوگل است. Nest Mini در Chalk ، Charcoal ، Coral و Sky موجود است.

HomePod Mini دارای چیپست Apple S5 است که به صوت محاسباتی کمک می کند. دو بلندگو می توانند به عنوان بلندگوهای استریو با هم کار کنند و اگر بیش از یک HomePod Mini در خانه دارید ، می توانید با استفاده از ویژگی ای به نام Intercom به سایر بلندگوها پیام ارسال کنید. همچنین می توانید از Intercom برای ارسال و دریافت پیام در سایر دستگاه های خود مانند iPhone ، Apple Watch ، CarPlay و AirPods استفاده کنید.

مانند بلندگوهای هوشمند آمازون و گوگل ، HomePod Mini به سوالات پاسخ می دهد ، دستگاه های خانه هوشمند را کنترل می کند ، یادآوری تنظیم می کند و پادکست های مورد علاقه شما را پخش می کند. می تواند حداکثر شش صدای مختلف را تشخیص دهد و بسته به کاربر ، پاسخ های شخصی را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از آیفون 15 پرو مکس

نظرات در مورد : اپل گزینه های رنگی جدید برای هوم پاد مینی رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *