اپل واچ با watchOS 10 تغییرات گسترده نرم افزاری پیدا می کند

اپل واچ با watchOS 10 تغییرات گسترده نرم افزاری پیدا می کند

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2023 (WWDC) مورد انتظار اپل قرار است از 5 ژوئن تا 9 ژوئن برگزار شود و این غول فناوری در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل های مختلفی همچون watchOS 10 خواهد بود.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، واچ او اس 10 اپل بزرگترین آپدیت نرم افزاری اپل واچ تا به امروز خواهد بود و رابط کاربری جدیدی را به همراه خواهد داشت که دارای پیشرفت های قابل توجهی است.

به گفته analyst941 (توئیتر)، طرح‌بندی صفحه اصلی جدید قرار است یکی از ویژگی‌های برجسته watchOS 10 باشد، زیرا به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور منظم روی هم چیده شوند، شبیه به چیدمان در iOS. این جایگزین دو چیدمان مجزا برای صفحه اصلی، نمای شبکه ای و فهرستی می شود که در حال حاضر در اپل واچ موجود است.

گورمن همچنین اشاره کرده که تغییرات سخت‌افزاری در نسل بعدی اپل واچ‌ها بسیار کم خواهد بود و واچ 10 را تبدیل به یک به‌روزرسانی مهم برای این دستگاه‌های پوشیدنی در سال جاری می‌کند. گورمن پیش‌بینی می‌کند که iOS و iPadOS برخی بهبودها و بهبودهای بسیار مورد نیاز را دریافت خواهند کرد، زیرا این غول فناوری چک لیست درخواست‌های کاربران خود را برای بهبود در اولویت قرار می‌دهد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود iOS 17 شامل سایدلودینگ برنامه‌ها باشد، به این معنی که کاربران می‌توانند برنامه‌ها را از فروشگاه‌های شخص ثالث نصب کنند. گذشته از آن، مدیران اپل معتقدند که هدست واقعیت ترکیبی ممکن است شروع کندی داشته اما در نهایت می تواند جایگزین آیفون و آیپد شود.

انتظار می‌رود اولین بتای watchOS 10 به زودی پس از WWDC منتشر شود و اولین نسخه بتا در ماه جولای در دسترس قرار گیرد. در اخباری مرتبط ظاهرا اپل در حال مذاکره با تامین کنندگان برای ایجاد تاسیسات تولیدی جدید در تایلند جهت تولید مک بوک است. این تصمیم در راستای استراتژی اپل برای کاهش تدریجی وابستگی خود به چین و افزایش ردپای خود در سایر کشورهای آسیایی با توجه به تداوم درگیری تجاری بین ایالات متحده و چین است.

این خبر از تامین کنندگان تایلندی نشات گرفته که در حال حاضر با اپل برای تولید اپل واچ همکاری می کنند. تامین کنندگانی که در حال مذاکره با اپل هستند، در حال حاضر دارای تاسیسات تولیدی مستقر در تایلند بوده که توسط سایر برندها استفاده می شود. آنها در حال حاضر مشغول مذاکره با اپل برای ایجاد یک خط مونتاژ و تولید مجزا در کارخانه های خود برای تولید مک بوک هستند.

بیشتر بخوانید  چگونه و چطور کار نکردن اثر انگشت آیفون را درست کنم؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل واچ با watchOS 10 تغییرات گسترده نرم افزاری پیدا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *