اپلیکیشن ترب (بهترین قیمت بازار) + دانلود

اپلیکیشن ترب (بهترین قیمت بازار): آیا تا به حال دوست داشته اید که وقتی میخواهید به خرید بروید از تخفیف های فروشگاهای معتبر اطلاع داشته باشید یا مثلا لیست فروشگاهای زیادی را که کالای مورد نظرتان را دارند همراه با قیمت کالا پیش رو داشته باشید . یکی از اپلیکیشن های که می توانید از آن استفاده کنید اپلیکیشن ترب می باشد . به وسیله این اپلیکیشن می توانید از تخفیف های روزانه ی که در فروشگاه های معتبر وجود دارد اطلاع پیدا کنید .

یکی از نکات جالبی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد این است که کاربران عزیز می تواند در صد ها فروشگاها معتبر به دنبال کالای خود جستجو کنند و بیشتر از پانصد هزار محصول در لیست جستجو وجود داشته است .

روزانه می توانید در فروشگاهای اینترنتی سرچ کنید و تخفیف های همان روز را نیز مشاهده کنید . دقت کنید برای سهولت بیشتر کاربران عزیز محصولات در دسته بندی های مختلفی صورت گرفته اند تا کاربران بتوانند راحت تر به محصولاتشان دسترسی پیدا کنند . دسته بندی ها شامل لپ تاپ ، موبایل ، لوازم خانگی ، لوازم دیجیتالی و …. می باشند.
اگر بخواهیم مفصل تر در مورد این اپلیکیشن صحبت کنیم باید حتما قید نماییم که اپلیکیشن ترب هیچ دخالتی در فروش محصولات ندارد و صرفا به عنوان یک موتور جستجو می باشد و مانند اپلیکیشن های شیپور و دیوار عمل می کند اما این اپلیکیشن تنها به ارائه قیمت های می پردازد که در سایت های معتبر گذاشته شده اند .


روزانه قیمت های که در ترب گذاشته می شوند بروز می شوند تا از ایجاد اختلاف قیمت ها و مشکلات مربوط به آن جلوگیری شود .

تا کنون فروشگاههای توانسته اند در ترب فعالیت داشته باشند که نماد اعتماد را کسب کرده باشند .در اپلیکیشن ترب پیش از آنکه فروشگاهی فعالیت داشته باشد سعی می شود از لحاظ ارائه کیفیت مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورتی که می خواهید خریدی راحت تر و مطمئن تر داشته باشید می توانید این اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود نمایید.

ترب

2.9/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : اپلیکیشن ترب (بهترین قیمت بازار) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *