اوپو و ثبت پتنت گوشی رول شدنی با حسگر سلفی زیر نمایشگر

اوپو و ثبت پتنت گوشی رول شدنی با حسگر سلفی زیر نمایشگر

ظاهرا اوپو در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که از صفحه نمایش انعطاف پذیر بهره می برد. اما این مدل دارای صفحه نمایش تاشو مانند Find N2 و Find N2 Flip نیست، بلکه دارای یک صفحه نمایش رول شدنی خواهد بود.

صفحه نمایش رول شدنی اوپو دارای برخی از عناصر طراحی قابل توجه است. پتنت جدید توسط 91Mobiles که این اسناد را در CNIPA کشف کرد، مشاهده شد. البته این اولین بار نیست ما گوشی هوشمندی با صفحه نمایش رول شدنی مشاهده می کنیم. با استفاده از این فناوری جدید نمایشگر، کاربران می توانند با یک لمس فرم دستگاه را تغییر دهند که با گوشی های هوشمند تاشو که در حال حاضر به فروش می رسند، متفاوت است.

این پتنت حاوی توضیحات اولیه محصول به همراه طرح های این گوشی هوشمند آینده است. در اینجا، می بینیم که به نظر می رسد دستگاه دارای یک ماژول دوربین در عقب با فلاش LED می باشد. اگرچه، این ماژول بین دو قسمت از پنل پشتی قرار گرفته که با صفحه نمایش رولی و ساختار نگهدارنده آن به هم متصل شده است. با این حال، هیچ دوربین سلفی در جلو یا هیچ حفره قابل مشاهده ای برای قرار دادن چنین سنسوری وجود ندارد. بنابراین ممکن است گوشی هوشمند رول شونده دارای دوربین زیر نمایشگر باشد.

جدا از این، جزئیات دقیق تری در مورد دستگاه آینده نگر Oppo مانند مشخصات آن هنوز در دست نیست. سایر اطلاعات قابل توجه طراحی شامل دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست، پورت USB نوع C و خروجی بلندگو در پایین است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک پتنت است و مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً در حال حاضر روی چنین تلفن هوشمندی کار می کند یا خیر.

در اخباری مرتبط اوایل این هفته، اوپو گوشی A1 5G را معرفی کرد و برای پیش فروش در دسترس قرار داد. حال به تازگی، این گوشی هوشمند برای خرید در بازار چین عرضه شده است.

Oppo A1 در یک پیکربندی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. قیمت آن 1999 یوان (292 دلار) است. این دستگاه را در سه رنگ مشکی ماسه سنگی، آبی هائوهای و نارنجی کابرنه خریداری کرد. نوع نارنجی آن دارای پوشش چرمی در عقب بوده و تجربه کاربری بهتری ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  گوشی RENO 9 اوپو و کسب تاییدیه دیگر

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اوپو و ثبت پتنت گوشی رول شدنی با حسگر سلفی زیر نمایشگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *