اولین نمایشگر 4کی 240 هرتزی راهی بازار شد

اولین نمایشگر 4کی 240 هرتزی راهی بازار شد

در اوایل ژوئن، سامسونگ از عرضه جهانی مانیتور پرچمدار خود Odyssey Neo G85NB خبر داد که در نهایت با قیمت 1788 دلار در چین به فروش رسید. این اولین مانیتور گیمینگ 32 اینچی 4K با پشتیبانی از نرخ نوسازی 240 هرتز محسوب می شود.

نمایشگر دارای پنل 1000R خمیده VA 4K (3840 x 2160) با فناوری کوانتوم ماتریکس، نرخ نوسازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه (GtG) است. صفحه نمایش تا 95 درصد از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. Neo G8 همچنین به فناوری Quantum Mini LED مجهز شده است که کنترل دقیق LED های با فاصله متراکم را فراهم می کند و به گیمرها امکان می‌دهد صحنه های تاریک و روشن تر را ببینند. علاوه بر این، حداکثر روشنایی 2000 کاندلابرمترمربع و نسبت کنتراست ایستا 1,000,000 : 1 جزئیات بالا و غوطه وری بیشتر را ارائه می دهد.

این مانیتور به دو ورودی HDMI 2.1 و یک DisplayPort 1.4 مجهز شده است. یکی از ویژگی های مفید، عملکرد Auto Source Switch+ است که به طور خودکار زمانی که منبع سیگنال روشن است تشخیص داده و مانیتور را به آن تغییر می دهد. این مانیتور مجهز به فناوری نمایشگر جدیدی به نام نمایشگر مات است که از تابش خیره کننده محافظت می کند.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ تصمیم گرفت رابط کاربری One UI 5.0 را تحت توسعه قرار دهد. رابط کاربری جدیدی که در آینده نزدیک روی گوشی های هوشمند این شرکت تعبیه خواهد شد. این رابط کاربری به گزارش سم موبایل توسعه آن آغاز شده و به همراه سیستم عامل اندروید 13 دردسترس قرار می گیرد.

بنابراین کاربران می توانند در آینده نزدیک به تجربه کاربری با آن بپردازند. پس از اینکه گوگل اندروید 13 را معرفی کرد، شرکت های بسیاری از جمله اوپو، شیائومی و بسیاری دیگر تصمیم گرفتند توسعه رابط کاربری خود را آغاز کنند.

بنابراین کاربران می توانند آن را تهیه کنند. به گفته Ice Universe این رابط کاربری در کنار سیستم عامل اندروید 13 ارائه می شود. او افزود One UI 4.5 در کار نیست و در مقابل نسخه 4.1 ارائه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 9 سامسونگ نیز حاشیه ساز شد!

نظرات در مورد : اولین نمایشگر 4کی 240 هرتزی راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *