اولین تصویر ایربادز جدید WF-1000XM4 TWS سونی فاش شد

هدفون های بی سیم Sony WF-1000XM3 ، از زمان راه اندازی در سال گذشته ، در میان مصرف کنندگان و صوتی ها بسیار محبوب بوده است. خوب ، شایعات حاکی از آن است که سونی در حال آماده سازی برای تولید هدفون های TWS نسل دوم خود با نام WF-1000XM4 است. تصویری که اخیراً از گوشی به بیرون درز کرده ممکن است اولین نگاه ما به دستگاه باشد.

تصویر لو رفته توسط کاربری به نام Key_Atention4766 در Reddit به اشتراک گذاشته شد. بعداً افراد در وبلاگ واکمن این تصویر را گرفتند و آن را به روش خود تحلیل کردند. در حال حاضر ، اگرچه این تصویر می تواند قانونی باشد ، اما همیشه این احتمال وجود دارد که این نوع تصاویر وحشی دستگاه های جعلی را به نمایش بگذارند. بنابراین ، آیا این هدفون TWS آینده است که سونی قصد دارد به بازار عرضه کند؟

 همانطور که برای تجزیه و تحلیل تصویر ، وبلاگ Walkman گزارش داده است که مغایرت کمی در محصول وجود دارد. برای مبتدیان ، گفته می شود که فونت برای نام مدل کمی نازک تر از فونت مدل های فعلی است. ثانیا ، آرم طلای سونی با مارک موجود در هدفون های WH-1000XM4 و WF-1000XM3 مطابقت دارد. با این وجود ، قرارگرفتن آن در کنار هدفون در هدفون مانند WF-H800 ، کمی نگران کننده است. علاوه بر این ، نوک گوش موجود در تصویر با نوک گوش های مبتنی بر فوم حافظه مطابقت ندارد که سونی با مدل های فعلی ارسال می کند.

ایربادز نسل جدید سونی از راه می رسد

این جزئیات کوچک هنگام بررسی صحت یک وسیله الکترونیکی مهم هستند. بنابراین ، ناسازگاری در این جزئیات مربوط به انتخاب ، نشان می دهد که ممکن است تصویری از یک دستگاه جعلی باشد.

در طرف مقابل ، این احتمال وجود دارد که سونی در حال انتخاب گزینه های طراحی جدید برای گوشی های آینده TWS خود باشد. با این حال ، ما مطمئناً این را نمی دانیم تا زمانی که سونی رسماً هدفون ها را اعلام کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا بزودی سونی این گجت پوشیدنی نسل جدید خود را معرفی و عرضه کند. ایربادز سونی گزینه ای است که ویژگی های متعددی را دربرگرفته و مشخصات فنی برجسته ای دارد. انتظار داریم بزودی برند ژاپنی در کنار آن چند محصول صوتی دیگر هم به فهرست تولیدات خود بیافزاید و تنها WF-1000XM4 نیست که باید انتظار رونمایی آن را داشته باشیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون سونی Bravia X70L راهی بازار شد

نظرات در مورد : اولین تصویر ایربادز جدید WF-1000XM4 TWS سونی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *