اولین تصاویر زنده هوآوی واچ 3 پیش از معرفی منتشر شد

شرکت هوآوی در جریان رویداد 2 ژوئن خود محصولات متعددی را معرفی خواهد کرد که از جمله باید به تبلت میت پد پرو 2، سیستم عامل هارمونی 2.0 و در نهایت ساعت هوشمند هوآوی واچ 3 اشاره کرد.

سری Huawei Watch 3 قرار است به همراه HarmonyOS اختصاصی این شرکت (که در چین با نام HongMengOS نیز شناخته می شود) راه اندازی شود. اما درست قبل از اعلام رسمی آن ، تصاویری از این پوشیدنی به بیرون درز کرده است که نمایشگر دستگاه دارای سیستم عامل جدید است.

این تصاویر توسط ITHome مشاهده شد ، که نشان داد تعدادی از وبلاگ نویسان در Weibo ، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی ، این تصاویر را در سیستم عامل به اشتراک گذاشته اند. گفته می شود تصاویر پوشیدنی ها برای Huawei Watch 3 و Watch 3 Pro است که در یک فروشگاه آفلاین گرفته شده است. با نگاهی به این تصاویر ، می توان مشاهده کرد که این مارک با صفحه نمایش گرد مانند سری Watch GT 2 که قبلاً راه اندازی شده بود ، در حال تولید است.

علاوه بر این ، ساعت هوشمند دارای یک شماره گیری تک دکمه ای همراه با یک دکمه تخت ثانویه است که درست در زیر آن قرار دارد. طراحی سری Watch تا حدودی مینیمالیستی است اما با ظاهری براق و با کلاس است. قابل توجه است که تصاویر جعبه بسته بندی نیز مشاهده شده است و در آن عبارت “طراحی شده توسط HarmonyOS” وجود دارد. یک تصویر صفحه اصلی دستگاه را نشان می دهد ، که زمان ، تاریخ و میانبرهای مستقیم برنامه های خاص را نشان می‌دهد.

به همین ترتیب ، اعلان ها را می توان با هشدارهای تماس و پیام های از دست رفته از برنامه WeChat نیز مشاهده کرد. این تصاویر فاش شده همچنین خوانایی را برای آنچه که به نظر می رسد یک سیستم نظارت بر SpO2 است که سطح اکسیژن خون کاربران را ردیابی می کند ، به نمایش می گذارد. این یک ویژگی شایعه برای دستگاه بوده است. سری Watch 3 از غول فناوری چینی قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2021 رونمایی شود ، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید زیرا ما به معرفی رویداد معرفی و ارائه به روزرسانی های بیشتر در مورد دستگاه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو هوآوی Mate X3 Pro 5G در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین تصاویر زنده هوآوی واچ 3 پیش از معرفی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *