اولین تصاویر رندر هوم پاد مینی و آیفون های 12 اپل

اپل

شرکت اپل در رویداد آنلاین Hi, Speed خود قصد دارد نسل جدید محصولات از جمله سری آیفون 12، دو مدل هوم پاد و برخی دیگر را معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره دیوایس های نسل جدید اپل دریافت کردیم اما به تازگی تصاویر رندری منتشر شده که خبر از طراحی دایره ای هوم پاد مینی و بدنه غیرمنحنی سری آیفون 12 می دهد.

امسال اپل در نظر دارد چهار مدل آیفون 12 رونمایی کند که از جمله باید به آیفون 12 پرو مکس، آیفون 12 پرو، آیفون 12 و آیفون 12 مینی اشاره کرد. تمامی این گزینه ها از صفحه نمایش اولد بهره می برد و به پردازنده بسیار قدرتمند A14 بایونیک مجهز هستند.

اپل

یکی از دلایل اصلی انتخاب عنوان Hi, Speed برای رویداد 13 اکتبر، همان سرعت عملکرد بالا پردازنده A14 بایونیک این نسل از آیفون است. آیفون 12 پرو مکس دارای سه حسگر دوربین در عقب بوده که یکی از انها حسگر LiDAR است و پیشتر در آیپد پرو 2020 مشاهده کردیم. 

هوم پاد مینی نیز رقیبی برای اکو آمازون و گوگل هوم محسوب می شود. این طور پیداست تحول بزرگی در سری آیفون 12 به وجود نخواهد آمد و اپل می خواهد تغییرات ایده آلی را برای این نسل در نظر گیرد.

اپل

آیفون 12 پرو مکس دارای نمایشگر 6.7 اینچی، آیفون 12 پرو دارای نمایشگر 6.4 اینچی، آیفون 12 دارای نمایشگر 6.1 اینچی و در نهایت آیفون 12 مینی دارای نمایشگر 5.4 اینچی خواهد بود. نخستین باری است که اپل پس از چند سال به معرفی یک مدل مینی می پردازد. همیشه گزارش های حقیقی درباره آیفون ها دریافت می کردیم و سال جاری هم چنین می باشد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و گفته شده هوم پاد مینی قیمت 100 دلاری خواهد داشت و نسبت به هوم پاد سال های گذشته که 300 دلاری بود، یک گزینه اقتصادی محسوب می شود. ناگفته نماند پد شارژ لمسی اپل نیز قرار است در کنفرانس مجازی Hi, Speed رونمایی شده و به بازار عرضه گردد.

بنابراین اپل در این رویداد برنامه مفصلی در سر داشته و باید انتظار محصولات برجسته ای داشته باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iMessage | نحوه فعالسازی آی مسیج آیفون

نظرات در مورد : اولین تصاویر رندر هوم پاد مینی و آیفون های 12 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *