آشکار شدن مشخصات گوشی تاشو X Fold Plus ویوو

آشکار شدن مشخصات گوشی تاشو X Fold Plus ویوو

در نیمه اول سال 2022، ویوو Vivo X Fold را به عنوان اولین گوشی تاشو خود معرفی کرد. چندین گزارش ادعا کرده اند که سازنده چینی در حال کار بر روی یک تلفن تاشو جدید است که می‌تواند Vivo X Fold S نامیده شود. به تازگی، افشاگر معروف Digital Chat Station مشخصات دوربین دستگاه را فاش کرد. منبع اطلاعات در همان پست Weibo اضافه کرد که این دستگاه می تواند به مدل پلاس تغییر نام دهد. از این رو، به نظر می رسد که تاشو بعدی ویوو می تواند Vivo X Fold Plus نامیده شود.

به گفته منبع، سیستم دوربین عقب ویوو X Fold Plus دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی خواهد بود. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین 12 مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال 2 برابری و لنز پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری هم در کار است. برای سلفی، دستگاه به دوربین جلو 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

مشخصات دوربین فاش شده Vivo X Fold S نشان می دهد که همان مجموعه دوربین هایی را خواهد داشت که در Vivo X Fold در دسترس بود. انرژی این دستگاه از باتری دو سلولی 4700 میلی آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 تامین می شود.

X Fold Plus، با توجه به نکته، عمر باتری بیشتری نسبت به X Fold خواهد داشت که دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است. مدل پلاس باید از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی در هنگام عرضه پشتیبانی کند.

این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش داخلی 8.03 اینچی تاشو AMOLED LTPO است که ممکن بوده از وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کند. در بخش خارجی، احتمالا صفحه نمایش 6.53 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی را در خود جای دهد. گفته می شود هر دو نمایشگر به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش مجهز هستند. در نهایت، دستگاه به رنگ قرمز رنگ می رسد که دارای روکش چرمی است. به احتمال زیاد، X Fold Plus این ماه در چین معرفی خواهد شد.

در اخباری مرتبط Vivo قصد دارد با دستگاه های سری Y خود بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت را به دست گیرد. این سازنده چینی اخیرا گوشی های Vivo Y35 و Vivo Y16 4G را در هند عرضه کرده است. در حال حاضر، یک گوشی هوشمند جدید با نام Vivo Y75s در سایت های 3C، TENAA و گواهی کنسول Google Play مشاهده شده است که به عرضه زودهنگام این دستگاه اشاره می کند.

بیشتر بخوانید  ویوو از میان رده جدید S15e رونمایی کرد

MySmartPrice یک گوشی هوشمند جدید سری Y به نام Vivo Y75s را در چندین سایت گواهی از جمله 3C چین، TENAA و کنسول Google Play با شماره مدل V2069BA مشاهده کرده است. لیست 3C نشان می دهد که این گوشی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات گوشی تاشو X Fold Plus ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *