اندروید باکس چی بخریم؟ معرفی 4 مدل پرفروش بازار

اندروید باکس چی بخریم؟

کاربرد سیستم عامل اندروید فراتر از آن چیزی است که فکرش را کنید. با پیشرفت تکنولوژی Android نه تنها در گوشی و تبلت بلکه در تلویزیون نیز پشتیبانی می‌شود. تلویزیون‌های هوشمند امروزی با پشتیبانی این سیستم عامل، تمام برنامه‌های گوشی و تبلت را برای کاربران اجرا می‌کنند. اما در بسیاری از خانه‌ها هنوز هم از تی وی های غیر هوشمند استفاده می‌شود. با توجه به قیمت نجومی محصولات دیجیتال، شاید خرید یک تلویزیون جدید چندان به صرفه نباشد. در این شرایط مراجعه به یک فروشگاه اندروید باکس معتبر یک پیشنهاد بی‌نظیر خواهد بود.

اندروید باکس چی بخریم؟

این‌ها سوالاتی است که در ادامه به آن جواب خواهیم داد. اگر هنوز هم فکر می‌کنید نمی‌توان بازی‌ها و اپلیکیشن‌های روی گوشی را در تلویزیون اجرا کرد، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه شما را با جعبه‌های جادویی جدیدی که در بازار به فروش می‌رسد، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

اندروید باکس چیست؟

Android Box یک بسته کوچک است که با اتصال به تلویزیون آن را به سیستم عامل اندرویدی مجهز می‌کند. به عبارتی این وسیله تلویزیون غیر هوشمند شما را به سادگی به یک تلویزیون هوشمند تبدیل می‌نماید. این محصولات با هر یک از تی وی هایی که دارای پورت HDMI باشند، سازگاری دارند. در دنیای امروز داشتن یک جعبه اندروید در خانه یا محل کار اجباری است. اما چرا؟

چند بار تا به حال با دوستان یا اعضای خانواده اقدام به تماشای آنلاین فیلم با گوشی کرده‌اید؟ آیا تا به حال از روی گوشی به دیدن بازی تیم محبوب خود پرداخته‌اید؟ یا حتی ممکن است برای یک سرچ ساده با گروهی از افراد به صفحه گوشی زل بزنید؟ …

در تمام این شرایط اندروید باکس به کمک شما می‌آید. به واسطه این دستگاه دیگر نیازی نیست چندین نفر به صفحه گوشی خیره شوند. اکنون می‌توانید تمام آن چه روی گوشی خود اجرا می‌کنید، در صفحه‌ای بزرگتر، یعنی تلویزیون خانه تجربه کنید. تجربه‌ای که لذت بازی، وبگردی، تماشای فیلم و سریال و یا مدیریت شبکه‌های اجتماعی را دو چندان می‌کند.

شاید تا به اینجا به داشتن چنین محصولی ترغیب شده باشید. بنابراین احتمالا بخواهید بپرسید، اندروید باکس چی بخریم؟ اجازه دهید ابتدا کاربردهای این دستگاه کوچک را بررسی کنیم، سپس مدل‌های پرطرفدار بازار را معرفی نماییم.

اندروید باکس چی بخریم؟

کاربرد Android Box 

اخیرا یکی از دوستانم با آب و تاب فراوان داستانی تعریف می‌کرد. او که از یک مهمانی بازگشته بود، از امکانات تلویزیون صاحب خانه شگفت زده شده بود. او می‌گفت صاحب خانه اینستاگرام خود را چک کرد، سپس وارد گوگل کروم شد و از آن برای وبگردی استفاده کرد. در انتها آخرین قسمت فلان سریال را به صورت آنلاین در پلتفرمی ایرانی مشاهده کرد. او متعجبانه ادامه داد: همه این کارها را نه روی گوشی بلکه از تلویزیون انجام داد. شاید اگر شما هم از تی وی‌های نسل جدید استفاده نکرده باشید، انقدر هیجان زده شوید. اما برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند این موارد عادی است.

اما اگر نمایشگر خانگی شما هوشمند نباشد، چه؟ خوشبختانه اندروید باکس برای همین کار ساخته شده است. به کمک این گجت می‌توانید تی وی‌های مدل پایین را ارتقا دهید. به این ترتیب شما هم می‌توانید تمام امکانات اندروید را روی آن تجربه کنید و لذت ببرید.

خلاصه این که در بازاری که قیمت‌ها سر به فلک کشیده است، به جای خرید یک تلویزیون جدید، تهیه Android Box پیشنهاد خوبی خواهد بود. احتمالا زمان آن رسیده که بپرسید اندروید باکس چی بخریم؟ اما قبل از هر کاری آشنایی با مشخصات یک دستگاه تی وی باکس خوب از هر چیزی مهمتر است.

ویژگی‌های Android Box خوب 

همانطور که قول دادم، در این مطلب به دنبال پاسخ سوال ((اندروید باکس چی بخریم)) هستیم. برای رسیدن به پاسخی دقیق بهتر است قبل از هر چیز ویژگی‌هایی که یک باکس اندرویدی منحصر به فرد باید داشته باشد را بررسی کنیم. قطعا با آگاهی بیشتر درباره مشخصات یک محصول خوب می‌توان انتخاب بهتری در زمان خرید انجام داد:

یک Android Box مناسب باید:

  • از سیستم عامل بروزی برخوردار باشد. به عبارتی باید با Android 10.0 یا بالاتر اجرا شود.
  • حداقل 2 پورت USB داشته باشد تا بتوان برای اتصالات مختلف از آن استفاده کرد. دقت کنید USB 3.0 سرعت بالاتری نسبت به USB 2.0 دارد.
  • پردازنده محصول باید قدرت بالایی برای پردازش داشته باشد.
  • رم دستگاه باید کافی باشد.
  • روی دستگاه‌هایی دست بگذارید که حداقل از پردازنده‌های 4 هسته‌ای بهره ببرد. پردازنده‌های 8 هسته‌ای گزینه ایده آلی هستند.
  • گجت خریداری شده باید حداقل 4 گیگ رم را پشتیبانی کند و تا 32 گیگ قابلیت ارتقا داشته باشد.
  • دستگاه انتخابی باید حافظه خارجی تا 64 گیگ را پوشش دهد.
  • خصوصا اگر طرفدار فیلم و سریال هستید، باید به دنبال دستگاه‌هایی بگردید که فرمت‌های 4K و محتوای HD را پشتیبانی کنند.
  • دقت کنید باکس اندروید بهتر است از سرویس Google play نیز پشتیبانی کند.

اگر به دنبال خرید اندروید باکس حرفه‌ای و باکیفیت هستید تا تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی تلویزیون اجرا کند، بهتر است در زمان خرید به نکات گفته شده توجه کنید. تنها در این صورت است که می‌توان به داشتن تلویزیون هوشمند همه کاره اعتماد کرد و از آن برای هرکاری استفاده نمود.

اندروید باکس چی بخریم؟  (معرفی بهترین مدل‌های اندروید باکس در بازار) 

تا به اینجا فهمیدیم، اندروید باکس چیست؟ همچنین با کاربرد اندروید باکس در زندگی امروزی آشنا شدیم. از سویی آشنایی با ویژگی‌های یک جعبه اندروید توانست به عنوان راهنمایی در زمان خرید برای مشتریان مفید باشد. اما حالا زمان آن رسیده تا بهترین مدل‌های بازار را نیز بررسی کنیم. 4 مدل پرفروش در این مقاله مورد تحلیل قرار می‌گیرد. بدیهی است فروش بالای این محصولات خود بیانگر کیفیت و رضایتی است که توانسته‌اند کسب کنند.

اندروید باکس  a95x f3 air II 

در حال حاضر یکی از بهترین و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین محصولات بازار ایران، اندروید باکس a95x f3 است. این محصول ساخت شرکت چینی a95x است که توانسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب رضایت اکثریت مشتریان را کسب کند. جالب است بدانید این دستگاه از اندروید نسخه 11 بهره می‌برد که در نوع خود بی نظیر است. پردازنده 4 هسته‌ای سری S905 W2 و سایر ویژگی‌های این مدل آن را در دسته محصولات بالا رده و گیمینگ قرار داده است. اگر به دنبال خرید یک گزینه ایده آل هستید، f3 air II شرکت چینی می‌تواند انتخاب اول و آخر شما باشد.

اندروید باکس چی بخریم؟

نسخه اندروید11
پشتیبانی از گوگل پلیدارد
میزان رم2 گیگابایت – 4 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی128 گیگابایت – 64 گیگابایت – 32 گیگابایت – 16 گیگابایت
تعداد پورت USB2
نوع وای فای5G
هسته پردازنده4

 

اندروید باکس  H96 MAX V11 

این گجت از جمله محصولات میان رده‌ی برند H96 است که در لیست ما قرار گرفته است. در جواب این سوال که اندروید باکس چی بخریم، پیشنهادهای متفاوتی دیده می‌شود، اما این گزینه می‌تواند برای هر قشری مناسب باشد. برخورداری از پردازنده 4 هسته‌ای سری ROCKCHIP 3318 ، پشتیبانی از رزولوشن 4K، برخورداری از WIFI 5.0  و بسیاری از امکانات دیگر به خوبی ارزش خرید این کالا را نشان می‌دهند.

نسخه اندروید11
پشتیبانی از گوگل پلیدارد
میزان رم2 گیگابایت – 4 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی128 گیگابایت – 64 گیگابایت – 32 گیگابایت – 16 گیگابایت
تعداد پورت USB2
نوع وای فای5G
هسته پردازنده4

 

اندروید باکس  X96 MAX PLUS ULTRA 

اگر به دنبال خرید یک تی وی باکس اندرویدی ایده آل هستید، شاید MAX PLUS ULTRA برند X96 همان چیزی باشد که می‌خواهید. نگاهی به امکانات و مشخصات این ابزار می‌تواند همه چیز را مشخص کند. MAX PLUS ULTRA از WIFI 6.0 پشتیبانی می‌کند. قادر است تا 8K رزولوشن را رونمایی کند. از سویی اندروید به کار رفته در این گجت نسخه 11 است. پردازنده این محصول 4 هسته‌ای از سری پردازنده‌های S905 X4 می‌باشد. تمام این ویژگی‌ها حاکی از یک باکس رده بالا است. در دسته‌بندی‌ها این گزینه در میان تی وی باکس‌های گیمینگ قرار دارد.

نسخه اندروید11
پشتیبانی از گوگل پلیدارد
میزان رم2 گیگابایت – 4 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی128 گیگابایت – 64 گیگابایت – 32 گیگابایت
تعداد پورت USB2
نوع وای فای6G
هسته پردازنده4

 

اندروید باکس  X96 X6

اگر دائما در حال پرسیدن اندروید باکس چی بخریم هستید و البته قیمت فاکتور مهمی برای شما نیست، در خرید این مدل X96 شک نکنید. این محصول از هر نظر بهترین است و به همین دلیل در لیست پیشنهادی ما نیز قرار گرفته است. X6 از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. با وای فای 5 سازگار است و حداکثر رزولوشن این دستگاه 8K می‌باشد. محصول جدید شرکت X96 با پردازنده 4 هسته‌ای سری rockchip 3566 طراحی شده و می‌تواند سرعت پردازش بالایی را به کاربر عرضه کند.

نسخه اندروید11
پشتیبانی از گوگل پلیدارد
میزان رم8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی128 گیگابایت – 64 گیگابایت
تعداد پورت USB3
نوع وای فای5G
هسته پردازنده4

 

سخن پایانی

شما هم می‌توانید تلویزیون قدیمی خود را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنید، البته به شرطی که از پورت HDMI بهره مند باشد. به راحتی آب خوردن می‌توانید اپلیکیشن‌های اندروید را روی تی وی اجرا کنید. یا به عبارتی گوشی خود را روی تلویزیون تماشا نمایید. برای این کار فقط نیاز به دستگاه کوچکی به نام Android Box دارید. جعبه‌ای کوچک که تفاوتی بزرگ ایجاد می‌کند.

3.4/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : اندروید باکس چی بخریم؟ معرفی 4 مدل پرفروش بازار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *