انتشار پچ امنیتی ماه مارس برای Galaxy S20

انتشار پچ امنیتی ماه مارس برای Galaxy S20

چند روزی است که سامسونگ انتشار وصله امنیتی مارس 2023 را برای دستگاه‌های واجد شرایط آغاز کرده است. اوایل امروز شاهد دریافت این آپدیت برای سری گلکسی اس 21 بودیم و حالا نوبت نسل قبلی است.

گلکسی اس 20 اکنون پچ امنیتی مارس 2023 را از سامسونگ دریافت می کند. همانطور که انتظار دارید، این به روز رسانی چیزی بیشتر از نسخه نگهداری امنیتی ماهانه به ارمغان نمی آورد، اگرچه خوب است که سامسونگ اکنون آن را به سرعت عرضه می کند.

برای دانلود این به‌روزرسانی Galaxy S20 می‌توانید به بخش سیستم‌افزار ما مراجعه کنید. این یک نسخه معمولی نگهداری و تعمیرات امنیتی است، بنابراین انتظار نداشته باشید که این به روز رسانی چیز هیجان انگیزی به دستگاه شما اضافه کند. نکته خوب این است که سامسونگ حداقل در ارائه به روز رسانی های امنیتی حتی برای تلفن های قدیمی مانند گلکسی S20 بسیار سریع عمل می کند.

وصله امنیتی مارس 2023 ده ها باگ امنیتی را در سیستم عامل اندروید برطرف می کند. این شامل اصلاحاتی برای انواع اگزینوس می‌شود که در بازارهای خارج از آمریکای شمالی منتشر شده‌اند. همچنین شامل حدود دوازده رفع اشکال در نرم افزار سامسونگ است.

اگر قبلاً اعلان به‌روزرسانی هوایی را دریافت نکرده‌اید، انتظار داشته باشید که در روز بعد یا بیشتر آن را دریافت کنید. انتشار نسبتاً سریع اتفاق می افتد، بنابراین نباید زمان زیادی طول بکشد تا بتوانید به روز رسانی را دریافت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کدام دستگاه های سامسونگ اندروید 14 دریافت نمی کنند؟

نظرات در مورد : انتشار پچ امنیتی ماه مارس برای Galaxy S20

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *