نسل جدید تی وی باکس 4K شیائومی در راه است

نسل جدید تی وی باکس 4K شیائومی در راه است

در سال 2020، شیائومی دستگاه استریم Mi Box 4K را راه اندازی کرد که به دلیل قیمت مقرون به صرفه و قابلیت ها و عملکردهای چشمگیر آن بسیار محبوب شد. اکنون پس از گذشت تقریباً 2 سال، این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی نسل دوم Xiaomi Box 4K است. دستگاه استریم در سایت گواهی FCC دیده شده است که به مشخصات و طراحی آن اشاره دارد. در اینجا جزئیات است.

Xiaomi Box 4K (نسل دوم) در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) با شماره مدل MDZ-28-AA (Via) ظاهر شده است. این فهرست همچنین مشخصات و طراحی دستگاه را روشن می کند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، Xiaomi Box 4K (نسل دوم) مانند مدل قبلی خود دارای شکل مارپیچی است. فاکتور فرم نیز بسیار شبیه به Apple TV 4K است. همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، این دستگاه از پخش جریانی تا رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. علاوه بر این، تلویزیون شیائومی دارای بلوتوث و وای فای 5G برای اتصال خواهد بود. Xiaomi Box 4k برای ارسال با تمام لوازم جانبی مورد نیاز فهرست شده است. این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور، یک کابل توسعه دهنده HDMI، یک آداپتور برق 5 واتی (5V-1A) و همچنین یک استیک است.

جزئیات این دستگاه بسیار کوتاه است و ما همچنان منتظر تایید رسمی شیائومی هستیم. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه پخش به زودی ظاهر می شود. شما را در جریان خواهیم گذاشت برای یادآوری، اولین نسل Xiaomi Box 4K تا رزولوشن 4K را ارائه می دهد و همچنین از محتوای فعال HDR از Netflix، Amazon Prime Video و دیگران پشتیبانی می کند. پردازنده چهار هسته‌ای آملوجیک و رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی در این گوشی وجود دارد. این تلویزیون از Wi-Fi برای اتصال، یک پورت USB و یک جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی می‌کند. دستگاه استریم تی وی که با قیمتی در حدود 46 دلار به بازار عرضه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نرخ بازده پایین گوشی شیائومی 14 پرو تیتانیومی

نظرات در مورد : نسل جدید تی وی باکس 4K شیائومی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *