انتشار نسخه پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 14

انتشار نسخه پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 14

گوگل اولین پیش نمایش توسعه دهندگان سیستم عامل جدید اندروید 14 خود را برای گوشی های هوشمند منتشر کرده است که با تغییرات متعددی برای بهبود سلامت سیستم دستگاه و ارائه پیشنهادهای سفارشی سازی بیشتر همراه است.

از آنجایی که این یک پیش‌نمایش توسعه‌دهنده است، سیستم عامل جدید منتشر شده برای استفاده منظم در نظر گرفته نشده است، و همانطور که عنوان نشان می‌دهد، هدف آن توسعه‌دهندگان است تا ویژگی‌های جدید را آزمایش کنند و اطمینان حاصل کنند که برنامه‌های آن‌ها روی دستگاه‌های به‌روز شده کار می‌کنند.

این شرکت تغییراتی را در رفتارهای API ایجاد کرده است تا ضمن کاهش استفاده از منابع سیستم، تجربه اپلیکیشن سازگارتری را در سراسر دستگاه‌ها به کاربران ارائه دهد. همچنین دستورالعمل‌های به‌روزرسانی‌شده‌ای وجود دارد که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند از مزایای چندوظیفه‌گی و ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ استفاده کنند.

همچنین با بهبودهایی در سیستم پخش داخلی ارائه می شود تا به عمر باتری دستگاه و مصرف باتری کارآمد کمک کند. همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی وجود دارد، مانند قابلیت‌های دسترسی پیشرفته و زبان.

گوگل قبلاً نقاط عطف پایداری پلتفرم را نشان داده است، که نشان می‌دهد چه زمانی Google قصد دارد APIهای SDK/NDK نهایی را همراه با APIهای داخلی و رفتار سیستم رو به روی برنامه ارائه دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد نسخه پایدار آن را در ژوئن 2023 منتشر کند و انتظار می‌رود نسخه نهایی در ماه آگوست سال جاری منتشر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نخستین تصاویر زنده گوشی پیکسل فولد گوگل

نظرات در مورد : انتشار نسخه پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 14

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *