انتشار مشخصات گوشی Xiaomi 13 Lite

انتشار مشخصات گوشی Xiaomi 13 Lite

ماه گذشته، شیائومی از گوشی های هوشمند شیائومی 13 و 13 پرو در چین رونمایی کرد. این شرکت حضور خود را در MWC 2023 اعلام کرده است، جایی که انتظار می‌رود دو شیائومی 13 و شیائومی 13 اس اولترا جدید را به صورت جهانی عرضه کند. اکنون، یکی دیگر از اعضای خانواده شیائومی 13 در فضای آنلاین ظاهر شده است. این دستگاه Xiaomi 13 Lite است و در لیست کنسول Google Play ظاهر شده است.

اسم رمز Xiaomi 13 Lite Ziyi است که با Xiaomi Civi 2 مطابقت دارد. فهرست کنسول Google Play برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده را نشان می دهد. همانطور که در تصویر پیوند داده شده، دستگاه دارای یک بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط و لبه های منحنی است. پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که سه سنسور را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند دارای وضوح صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 440 ppi خواهد بود.

در زیر کاپوت، Xiaomi 13 Lite با یک تراشه سیستم‌عامل SM7450 در فهرست قرار گرفته است. این چیپست از چهار هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با سرعت 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Adreno 644 جفت خواهد شد. این لیست نشان می دهد که پیشنهاد آینده دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود و بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد.

این همه آن چیزی است که در حال حاضر در مورد شیائومی 13 لایت می دانیم. این گوشی به عنوان جانشین شیائومی 12 لایت وارد بازار خواهد شد. این دستگاه در اکتبر سال گذشته با شماره مدل 2210129SG در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. به احتمال زیاد، نسخه جدید شیائومی Civi 2 که در چین عرضه می‌شود، تغییر نام داده خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  روتر شیائومی BE 3600 معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار مشخصات گوشی Xiaomi 13 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *