انتشار جزئیات بیشتر از گوشی ویوو V27e

انتشار جزئیات بیشتر از گوشی ویوو V27e

اگرچه ممکن است زود به نظر برسد، اما Vivo آماده است تا سری V27 را در تاریخ 1 مارس در هند عرضه کند. اخیراً تأیید شد که در کنار Vivo V27 و Vivo 27 Pro، این شرکت از یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه تر Vivo V27e نیز رونمایی خواهد کرد. طراحی این گوشی و چندین ویژگی کلیدی قبلاً توسط این برند تأیید شده است. امروز، یک افشاگر برگه مشخصات کامل دستگاه آینده را به اشتراک گذاشت. بیایید نگاهی بیندازیم.

اخیراً Vivo V27e با تصاویر با وضوح بالا و مشخصات کلیدی خود در وب سایت مالزی این شرکت منتشر شد. با توجه به آنچه که می بینیم، این گوشی بسیار شیک به نظر می رسد و مطمئناً حس برتری به شما می دهد. به نظر می رسد پشتی صاف با طراحی الهام گرفته از طبیعت روی آن باشد. یک ماژول دوربین مستطیل شکل وجود دارد که سه حلقه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. با این حال، این یک فلاش معمولی نیست. این شرکت می گوید که شامل یک واحد LED است که شامل سه لامپ است که قادر به تشخیص نور محیط و تنظیم روشنایی در شرایط کم نور است.

با توجه به جزئیات اخیری که توسط Sudhanshu Ambhore به اشتراک گذاشته شده است، Vivo V27e با صفحه نمایش 6.62 اینچی E4 AMOLED با وضوح 2400×1080 پیکسل، نرخ تجدید 120 هرتز و طیف رنگی DCI-P3 عرضه خواهد شد. در زیر کاپوت، این دستگاه می تواند توسط Helio G99 تامین شود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای ویژگی افزودنی رم است و دارای اسلات کارت هیبریدی MicroSD است. این گوشی با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی، می تواند دارای شارژ سریع 66 واتی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. باید اندروید 13 را بدون نسخه اجرا کند و دارای رتبه IP54 باشد.

تایید شده است که Vivo V27e دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS است. گفته می شود دوربین اصلی با یک لنز 2 مگاپیکسلی بوکه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. در قسمت جلویی، گوشی ممکن است دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد که در یک سوراخ سوراخ قرار گرفته است. ابعاد این گوشی 162.51 در 75.81 در 7.70 / 7.80 میلی متر و وزن آن حدود 186 گرم گزارش شده است. احتمالاً با بلوتوث 5.2، وای فای 5 گیگاهرتز، پورت USB Type-C و NFC عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ویوو Y18 میان رده بزودی از راه می رسد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات بیشتر از گوشی ویوو V27e

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *