انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس ROG Phone 7D

انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس ROG Phone 7D

ایسوس به زودی گوشی ROG Phone 7 را عرضه خواهد کرد. این مجموعه احتمالاً شامل ROG Phone 7، 7D و 7 Ultimate خواهد بود. اکنون ROG Phone 7D در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است. مشخصات کلیدی دستگاه را فاش می کند. انتظار می‌رود که پیشنهاد آینده به عنوان جانشین ROG Phone 6D سال گذشته عرضه شود.

طبق پلتفرم بنچمارک، ASUS ROG Phone 7D با شماره مدل AI_2205D فهرست شده است. این لیست نام رمز مادربرد “kalama” را نشان می دهد که مطابق با پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 است. این چیپست شامل هشت هسته با سه هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با تیک تیک 3.19 گیگاهرتز است. این گوشی هوشمند دارای رم 16 گیگابایتی خواهد بود و در زمان عرضه می‌توان انتظار گزینه‌های بیشتری را داشت. طبق پایگاه داده بنچمارک، ROG Phone 7D با سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

ایسوس ROG Phone 7D در نتایج تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز 2012 و 5697 را کسب کرده است. طبق گزارش قبلی، سری ROG Phone 7 ایسوس دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 165 هرتز است. همچنین انتظار می‌رود که نسخه‌های معمولی و نهایی از یک اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره‌مند شوند. مدل اول تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت در حالی که مدل دوم حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت را دارد. سری ROG Phone 7 قرار است در سه ماهه سوم سال 2022 یعنی بین جولای تا سپتامبر عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ سبک وزن ایسوس Zenbook 13 2024 از راه رسید

نظرات در مورد : انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس ROG Phone 7D

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *