انتشار جدیدترین تصاویر تبلیغاتی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

انتشار جدیدترین تصاویر تبلیغاتی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

شایعات به طور فعال اطلاعاتی در مورد موتورولا Razr 40 Ultra آینده منتشر می کنند. افشای اخیر پیکربندی ها، گزینه های رنگی و قیمت گوشی تاشوی آینده موتورولا را فاش کرد. در همان زمان، گزارشی توسط The Tech Outlook منتشر شده که شامل تصاویر تبلیغاتی بیشتری از دستگاه می شد. علاوه بر این، چند مشخصات کلیدی هم به بیرون درز پیدا کرد که قبلا مشخص نشد.

تصاویر موتورولا Razr 40 Ultra را با طراحی حفره دار در وسط نمایشگر نشان می دهند. لبه سمت راست گوشی دارای دکمه های تنظیم صدا و کلید پاور است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شد. سمت چپ سینی سیم کارت دارد. این گزارش ادعا می‌کند که دستگاه به یک لولای جدیدی مجهز شده که به ارائه یک تجربه بدون نقص در صفحه نمایش تاشو کمک می‌کند.

Razr 40 Ultra مجهز به بلندگوهای دوگانه استریو است که با صدای فضایی موتورولا و صدای Dolby Atmos برای یک تجربه صوتی پیشرفته همراه خواهند بود. این محصول در سه رنگ سیاه، آبی و Viva Magenta عرضه خواهد شد که دارای روکش چرمی است.

قبلاً مشخص شده بود که Motorola Razr 40 Ultra مجهز به چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 خواهد بود. این گزارش نشان می‌دهد که نمایشگر تاشو 6.9 اینچی P-OLED با نرخ نوسازی 165 هرتز، طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از HDR10+ به فروش می رسد. این گوشی به صفحه نمایش 3.6 اینچی P-OLED مجهز خواهد شد که ویژگی های شخصی سازی بسیار و حتی صفحه کلید داخلی را ارائه می دهد.

نمایشگر بیرونی به کاربران اجازه می دهد اعلان ها را مشاهده کنند، بازی کنند و حتی از طریق NFC پرداخت داشته باشند. این دستگاه یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی داشته که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. دوربین عقب آن دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو خواهد بود. از نوع دوربین جلو آن مشخص نیست. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و قیمت آن 1200 یورو (1320 دلار) خواهد بود.

جزئیات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند موتورولا چه محصولی برای معرفی تدارک دیده است. انتظار داریم بیشتر گزارش ها صحت داشته باشند.

بیشتر بخوانید  گوشی Moto E22s با پردازنده Helio G37 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جدیدترین تصاویر تبلیغاتی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *