ساعت نویز HRX Bounce معرفی شد

ساعت نویز HRX Bounce معرفی شد

نویز ساعت هوشمند جدیدی را در هند عرضه کرده است. این برند بومی برای آخرین پیشنهاد خود با شرکت مد و لوازم جانبی HRX همکاری کرده است. دستگاه جدید Noise HRX Bounce نام دارد.

Noise HRX Bounce دارای یک صفحه مدور با صفحه نمایش 1.39 اینچی HD و ویژگی افزایش تا بیدار شدن است. بیش از 150 صفحه ساعت قابل تنظیم وجود دارد. این دستگاه ظاهری اسپرت با طراحی فلزی، تاج چرخان و دکمه فیزیکی دارد. دارای گواهی IP67 ضد آب است.

در بخش تناسب اندام، Noise HRX Bounce مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب چرخه قاعدگی و مانیتور خواب است. این دستگاه همچنین قادر به اندازه گیری سطح استرس و ارائه جلسات تنفسی است. این ساعت هوشمند از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

Noise HRX Bounce دارای یک بلندگوی داخلی و یک میکروفون برای عملکرد تماس بلوتوثی است. دسترسی به گزارش های اخیر را ارائه می دهد و می تواند هشت مخاطب را در دستگاه ذخیره کند. این ساعت هوشمند ویژگی‌های مناسبی مانند جزئیات آب و هوا، کنترل دوربین از راه دور و موارد دیگر را در خود جای داده است. Noise HRX Bounce توسط یک واحد باتری 230 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که ادعا می شود با یک بار شارژ تا 7 روز دوام می آورد.

Noise HRX Bounce 2499 روپیه قیمت دارد و در رنگ های آبی نیمه شب، سبز فعال، سفید فعال، مشکی فعال و مشکی جت ارائه می شود. می توان آن را از Myntra، Flipkart و وب سایت رسمی برند خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون دورگردنی Flair XL نویز معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت نویز HRX Bounce معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *