انتشار تیزری جدید از شیائومی می بند 3

می بند 3

بالاخره کمپانی چینی شیائومی تیزری مر بوط به نسل سوم می بندهای خود منتشر کرد و بسیاری از کاربران این دستبندهای هوشمند را شگفت زده نمود. این کمپانی چینی به تازگی در توییتر خود تصویری منتشر کرد نشان می دهد این دستبند شباهت بسیار زیادی به همان دستبندی که در مراسم رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک در دست مدیرعامل این کمپانی مشاهده کردیم، دارد.

لازم به ذکر است که هنوز نمی توانیم به طور قطعی بگوییم این گجت هوشمند به واقع می بند 3 می باشد؛ چرا که این تغییرات تنها محدود به شیشه ی صفحه نمایش بوده و بر اساس تصاویر انتشار یافته همچنان این گجت پوشیدنی دارای بند سیلیکونی می باشد. ابعاد صفحه نمایش دقیقا مشابه نسل قبلی است و کماکان دکمه ی دایره ای شکل در پایین صفحه نمایش آن مشاهده می گردد.

می بند 3

چندی پیش مدیرعامل کمپانی هوآمی تایید کرد که می بند 3 به زودی عرضه خواهد شد و چند هفته ی بعد مدیرعامل کمپانی شیائومی در حالتی که این دستبند را در دست داشت در مراسم رونمایی از گوشی هوشمند بلک شارک شرکت کرد و دستبندی که در دست لی جون بود نسخه ی غیر رسمی می بند 3 بود. کمپانی هوآمی شریک رسمی شیائومی است که تولید دستبندهای سری می بند این کمپانی را بر عهده دارد و تاکنون این دو شرکت دستبندهای می بند 1 ، می بند وان اس و می بند 2 را عرضه نموده اند و با توجه به قیمت 27 دلاری این دستبندها توانسته اند سهم بیشتر بازار را به خود اختصاص بدهند.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص دستبند می بند 3 در دست نیست  ولی انتظار می رود که همانند می بند 2 دارای حسگر ضربان قلب به همراه بلوتوث نسخه ی 4.2 و با قیمتی مقرون به صرفه باشیم. مدتی پیش خبری منتشر شد که شیائومی می بند 3 با شماره مدل XMSH05HM مجوز رسمی استفاده از بلوتوث نسخه ی 4.2 را دریافت کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تیزری جدید از شیائومی می بند 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *