انتشار تصویر Galaxy Z Flip 5 با کیس های رنگارنگ

انتشار تصویر Galaxy Z Flip 5 با کیس های رنگارنگ

گلکسی Z Flip 5 آینده سامسونگ موضوع انتظارات و گمانه‌زنی‌های زیادی بوده است و شایعات در مورد طراحی و ویژگی‌های آن همچنان منتشر می‌شوند. اخیراً یک کیس محافظ شفاف برای گوشی در عکس‌ها به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیشتری در مورد عناصر طراحی آن مانند صفحه نمایش بزرگ‌شده بیرونی با طراحی پوشه و اسکنر اثر انگشت جانبی را ارائه می داد.

اکنون، رندرهایی از کیس محافظ گلکسی زد فلیپ 5 در طیفی از رنگ‌های متنوع منتشر شده که نمایانگر این است وقتی گوشی در یک قاب رنگی قرار می‌گیرد چه ظاهری پیدا می کند. در حالی که این رندرها هیچ اطلاعات جدیدی در مورد گوشی آینده نشان نمی دهند، اما نشان داده که سامسونگ ممکن است طیف وسیعی از گزینه های رنگی را برای قاب محافظ ارائه دهد.

شایعات در مورد طراحی گلکسی زد فلیپ 5 همچنان به گوش می رسد و برخی نشان می دهند که نیمی از گوشی مشکی خواهد بود و در صورت خاموش شدن صفحه نمایش کاور با این پنل ترکیب می شود. برخی دیگر حدس می زنند که صفحه بیرونی و قاب اطراف آن ممکن است رنگی مشابه با صفحه نمایش تاشو اصلی داشته باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 5 را در بازارهای منتخب عرضه کند که به مشتریان امکان می‌دهد رنگ گوشی را شخصی‌سازی کنند. با توجه به این رندرهای ساخته شده توسط طرفداران که طیف وسیعی از گزینه‌های کیس رنگی را نشان می‌دهند، سامسونگ ممکن است رنگ‌های متنوعی را نیز برای تکمیل طراحی گوشی ارائه دهد.

انتشار تصویر Galaxy Z Flip 5 با کیس های رنگارنگ

با نزدیک شدن به عرضه Galaxy Z Flip 5، علاقه مندان به فناوری و طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر در مورد مشخصات، ویژگی ها و طراحی این گوشی خواهند بود. در اخباری مرتبط سامسونگ به طور رسمی سیستم عامل One UI 5 Watch را معرفی کرد که جدیدترین نسل نرم افزار ساعت هوشمند سری گلکسی واچ این شرکت است. سیستم عامل One UI 5 مبتنی بر پلتفرم گوگل WearOS 4 است و ویژگی‌های جدید گوگل و همچنین سامسونگ را در خود جای می‌دهد. سازنده کره ای فناوری گفته است که سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 سامسونگ به مرور زمان آپدیت نرم افزاری جدید را دریافت خواهند کرد.

غول فناوری کره ای فاش کرده که نرم افزار جدید در درجه اول بر روی خواب، تناسب اندام و ایمنی تمرکز می کند که به تجربه کاربر می افزاید. نرم افزار جدید قادر خواهد بود الگوهای خواب کاربران را ردیابی کرده و بهتر درک کند. همچنین ویژگی های پیشرفته تر تناسب اندام را تسهیل کرده و سیستم SOS ارتقا یافته را دریافت می کند. این شرکت وعده داده است که نرم افزار جدید One UI 5 Watch دارای ویژگی های بیشتری خواهد بود که در تاریخ بعدی آن را فاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر جدید از گوشی Galaxy Z Flip 5

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر Galaxy Z Flip 5 با کیس های رنگارنگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *