انتشار تصویر شماتیکی گوشی مرموز اوپو

انتشار تصویر شماتیکی گوشی مرموز اوپو

طبق گزارش ها، سازنده چینی گوشی های هوشمند OPPO قرار است سری جدید گوشی های هوشمند Find X6 خود را در ماه مارس سال جاری عرضه کند. با افزایش انتظارات برای این نسخه آینده، گزارش‌های اخیر جزئیاتی را در مورد طراحی و ویژگی‌های خط تولید جدید فاش کرده‌اند. امروز، مشاور فناوری Digital Chat Station شماتیکی از یک تلفن OPPO معرفی نشده با شماره مدل CPH2377 را به اشتراک گذاشت و اولین نگاه هیجان انگیزی به طراحی آن به ما داد.

OPPO CPH2377 قرار است دارای یک صفحه نمایش تخت با طراحی سوراخ پانچ در جلو باشد. قاب پایینی دستگاه کمی ضخیم‌تر از سایر قاب‌ها است، در حالی که قاب بالایی یک گوشی را در خود جای داده است که به عنوان یک بلندگو عمل می‌کند. لبه سمت چپ دستگاه دارای دکمه های افزایش و کاهش صدا است، در حالی که سمت راست دارای یک دکمه کشویی هشدار و یک کلید پاور است.

انتشار تصویر شماتیکی گوشی مرموز اوپو

اما این پنل پشتی تلفن است که واقعاً توجه را به خود جلب می کند، با یک ماژول دوربین گرد عظیم که سه دوربین را در خود جای داده است، از جمله یک دوربین زوم پریسکوپ که در مرکز قرار گرفته است. جزیره دوربین همچنین شامل یک میکروفون و یک واحد فلاش LED دوگانه به شکل قرص است.

آنچه در مورد ماژول دوربین جالب است، متنی است که در داخل آن حک شده است، که عبارت «Powered by MariSilicon» و «Hasselblad» را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد این یک گوشی OPPO است. با این حال، Digital Chat Station نشان می دهد که وجود نوار لغزنده هشدار روی دستگاه نشان می دهد که ممکن است به عنوان یک دستگاه OnePlus در بازار جهانی عرضه شود. در حال حاضر، ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که این به چه معناست، اما مطمئناً هیجان زیادی این مدل در دنیای فناوری ایجاد می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کسب تاییدیه 3C توسط گوشی Find X6 اوپو

نظرات در مورد : انتشار تصویر شماتیکی گوشی مرموز اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *