انتشار تصویر زنده گوشی Reno 8T 4G اوپو

Reno 8T 4G اوپو

گوشی هوشمند آینده اوپو Reno 8T 4G به طور گسترده ای فاش شده است و در گزارش های اخیر هم تصاویر و هم مشخصات آن به صورت آنلاین منتشر شده است. تاریخ عرضه رسمی هنوز توسط این شرکت معرفی نشده است، با این حال، شایعات حاکی از آن است که می تواند از 6 فوریه در هند در دسترس باشد.

پیش از عرضه، اطلاعاتی پرطرفدار Paras Guglani تصاویر زنده جدیدی را در گزارشی به اشتراک گذاشته است که پنل جلویی دستگاه را نشان می دهد و در عین حال برخی از مشخصات را نیز تایید می کند.

با شروع طراحی، می‌توانیم ببینیم که Reno 8T 4G با حاشیه‌های متقارن در سه طرف عرضه می‌شود، در حالی که چانه کمی ضخیم‌تر خواهد بود. دوربین جلو در گوشه سمت چپ بالا به سبک پانچ سوراخ قرار می گیرد.

این تصویر همچنین مشخصات دستگاه را نشان می دهد و تأیید می کند که واقعاً با یک SoC Helio G99 MediaTek برای بازار جهانی عرضه می شود. سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود. رم فیزیکی موجود در دستگاه 8 گیگابایت است و امکان افزایش مجازی تا 4 گیگابایت دیگر وجود دارد. در مورد فضای ذخیره سازی، دستگاه دارای رم 256 گیگابایتی است.

 Reno 8T 4G اوپو

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.43 اینچ است که می توان پنل AMOLED FHD+ را فرض کرد. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، باید نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 600 نیت و تراکم پیکسلی 409 PPI داشته باشد. همچنین حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر روی آن تعبیه خواهد شد.

این تصویر همچنین وجود یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را تایید می کند که به کمک چند واحد 2 مگاپیکسلی می پردازد. از سوی دیگر، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در قسمت جلویی آن قرار دارد. آخرین اما نه کم‌اهمیت، تمام سخت‌افزار توسط یک واحد باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که گفته می‌شود تا 33 وات از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعات گوشی اوپو A2 Pro

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی Reno 8T 4G اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *