انتشار تصویر رندر گوشی REDMI K60

انتشار تصویر رندر گوشی REDMI K60

هفته گذشته کوالکام اجلاس فناوری همزمان در هاوایی و سانیا برگزار کرد. در این رویدادها، این شرکت به طور رسمی نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 را منتشر کرد. این تراشه از فرآیند 4 نانومتری TSMC استفاده می کند. این مقام رسمی ادعا می کند که در سال 2023 دوباره مدل پرچمدار را زیر و رو خواهد کرد. در حال حاضر مسابقه ای تا خط پایان برای اولین برند/مدلی که این تراشه را عرضه می کند، وجود دارد. یکی دیگر از جنبه های توجه این است که کدام برند ارزان ترین مدل اسنپدراگون 8 نسل 2 را عرضه خواهد کرد. Redmi در حال حاضر در رقابت برای عرضه مقرون به صرفه ترین مدل است. اکنون، گزارش هایی از سری جدید Redmi K60 وجود دارد. مجموعه جدیدی از رندرهای Redmi K60 اخیرا در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رندرهای جدید این گوشی هوشمند اساسا با گزارش های قبلی مطابقت دارد. Redmi K60 جدید از یک صفحه نمایش مستقیم با عرض تقریباً برابر در همه طرف ها استفاده می کند. سوراخ پانچ دوربین جلو در مرکز نمایشگر بالایی قرار دارد و بسیار کوچک است. جلوه بصری کلی به نظر می رسد بسیار خوب است.


انتشار تصویر رندر گوشی REDMI K60

در قسمت پشتی، این دستگاه با یک ماژول دوربین عرضه می شود که طراحی عمودی جدیدی را اتخاذ می کند. با این حال، خط تقسیم نمادین نسخه قبلی را حفظ کرده و سه لنز را از هم جدا می کند. همچنین، به نظر می رسد یک لنز تله فوتو پریسکوپ وجود دارد. حدس و گمان هایی وجود دارد که رندر یک مدل برتر از این سری است.

از جنبه های دیگر، سری Redmi K60 به عرضه مدل هایی با دنده های متعدد ادامه خواهد داد. این بدان معناست که این سری به استفاده از تراشه های مختلف ادامه خواهد داد. ما انتظار داریم مدلی از این سری با Snapdragon Gen 2 عرضه شود. سایر تراشه های مورد انتظار عبارتند از Dimensity 8200، Dimensity 9200 و Snapdragon 8+ Gen 1. گزارش شده است که سری جدید Redmi K60 با شما ملاقات خواهد کرد. همانطور که دسامبر امسال است. جای تعجب نیست که این دستگاه آخرین “محصول شاخص” امسال خواهد بود. باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

بیشتر بخوانید  تبلت Redmi Pad بزودی در آسیای شرقی عرضه می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی REDMI K60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *