انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Fold 5

سامسونگ به دنبال معرفی گوشی تاشو سه لایه است

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. بخشی از این مدل ها تاشوها هستند که شامل یک مدل فلیپ و یک مدل تبلتی می شود.

مدل فلیپ با نام گلکسی زد فلیپ عرضه شده و مدل تبلت هم با نام گلکسی زد فولد. تاکنون شایعات بسیاری درباره سری گلکسی زد فولد 5 سامسونگ منتشر شد و اکنون نوبت تصاویر رندر شده گلکسی زد فولد 5 رسید.

تلفن هوشمندی که قرار است تابستان امسال از راه برسد. به تازگی تصاویر منتشر شده گلکسی زد فولد 5 نشان داده که با نمایشگر بزرگتر نسبت به قبل و دوربین عقبی مشابه گلکسی اس 23 اولترا راهی بازار می شود.

YouTuber مطرح SuperRoader رندرهای مفهومی Galaxy Z Fold 5 را منتشر کرده که توسط Technizo Concept ساخته شدـ. این کانسپت حلقه‌های دوربین مجزای گلکسی S23 را در پشت نشان داده که طراحی شفافی را دربرمی گیرد. همچنین می‌توان دید که گوشی کاملاً صاف تا شده، مشابه دیگر گوشی‌های تاشو از برندهای چینی.

برخی گزارش‌ها قبلاً ادعا می‌کردند که سامسونگ یک لولای جدید به شکل قطره ای را ارائه می‌کند که به گوشی اجازه داده تا در هنگام تا شدن بدون شکاف باشد. همچنین باعث می شود چین صفحه نمایش تاشویی کمتر دیده شود. اگر اطلاعات درست باشند، سامسونگ دو مشکل فاحش را که کاربران سری گلکسی زد فولد از آن شکایت داشتند، حل خواهد کرد.

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Fold 5

ظاهراً این تلفن هوشمند دارای همان صفحه نمایش 6.2 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی Super AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی اولتراواید + 10 مگاپیکسلی در عقب بوده، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی شامل این مدل خواهد شد. این دستگاه احتمالا با اسلات S Pen داخلی عرضه نخواهد شد، اما با S Pen Fold Edition سازگار خواهد بود.

در اخباری مرتبط سامسونگ با عرضه سری گلکسی بوک در سال 2021، استراتژی لپ تاپ خود را به طور کامل بهبود بخشید. سال گذشته، این شرکت چند ویژگی جدید را افزود و مشکلات قبل را اصلاح کرد و صفحه نمایش های OLED را با گلکسی بوک 2 به لپ تاپ های خود آورد.

اوایل امسال، شرکت کره‌ای نسل جدید لپ تاپ را عرضه کرد. 3 لپ تاپ با تراشه های قوی تر، وضوح بالاتر و صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی بالا و عمر باتری بیشتر. به نظر می رسد که مصرف کنندگان با قابلیت‌های جدید موافق بودند و استقبال خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای سری گلکسی اس 20

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Fold 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *