درز اطلاعاتی از گوشی میان رده Honor X6

درز اطلاعاتی از گوشی میان رده Honor X6

آنر اخیرا آنر X40 را با صفحه نمایش خمیده 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 695 و غیره در چین معرفی کرده است. اکنون شعبه میانماری این برند از عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری X با نام آنر X6 خبر داده است. گفته می شود این گوشی دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است.

آنر میانمار از طریق پستی در فیس بوک از معرفی آنر X6 جدید خبر داده است. این شرکت همچنین طراحی این گوشی را فاش کرده و دیده می شود که یک طراحی ناچ در جلو دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی است. در عقب، گوشی هوشمند یک ماژول دوربین مربعی دارد که دارای سیستم دوربین عقب سه گانه و فلاش LED است. پشت گوشی هوشمند شبیه Honor X8 5G است که قبلاً معرفی شده بود. یک تصویر تبلیغاتی فاش شده نشان می دهد که این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است و قدرت آن توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

علاوه بر این، یک منبع مالزیایی ادعا می کند که Honor X6 دارای یک پنل 6.5 اینچی LCD است که وضوح HD+ را ارائه می دهد. این گوشی احتمالا دارای نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز خواهد بود. گفته می‌شود که در بخش پردازشی آن از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک همراه با HyperEnjine استفاده می‌کند. این گوشی احتمالاً اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 6.1 در بالا اجرا خواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش شده است که این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. از نظر دوربین، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی عقب با دو اسنپر 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. در حالی که در جلو دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شد. مشخصات بالا درست به نظر می رسند اما ما نمی توانیم در مورد آن خیلی مطمئن باشیم زیرا منبع اعتبار زیادی ندارد. در هر صورت، به زودی با تمام جزئیات دستگاه آشنا خواهیم شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند آنر 8X Max تا دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی میان رده Honor X6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *