انتشار تصویر رندر گوشی گوگل Pixel 8

انتشار تصویر رندر گوشی گوگل Pixel 8

اوایل امروز، Pixel 8 Pro در رندرهای مبتنی بر CAD به بیرون درز پیدا کرد. اکنون، پیکسل 8 استاندارد نیز در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط خبرساز معتبر Onleaks ظاهر شده است. تصاویر اولین نگاهی به گوشی هوشمند به ما می دهند. انتظار می رود سری پیکسل 8 در کنفرانس توسعه دهندگان I/O آینده گوگل در ماه می به نمایش گذاشته شود. این گوشی های هوشمند اواخر اکتبر امسال به عنوان جانشین سری پیکسل 7 سال گذشته عرضه خواهند شد.

رندرها نسل بعدی پیکسل 8 را با فرمی جمع و جور و باریک نشان می دهند. بسیار کوچکتر از مدل قبلی خود به نظر می رسد. این دستگاه دارای لبه های خمیده است و صفحه نمایش دارای یک بریدگی سوراخ پانچ تراز در مرکز است. صفحه نمایش نیز با حاشیه های نازکی احاطه شده است. پنل پشتی پل افقی دوربین را با دو سنسور در یک بریدگی قرص شکل و یک فلاش LED در خارج نگه می دارد. این گوشی هوشمند دارای یک فریم آلومینیومی با دکمه‌های کلید پاور و تنظیم صدا در سمت راست است. درگاه USB-C در پایین و در کنار مشبک بلندگو قرار دارد.

Onleaks فاش می‌کند که پیکسل 8 دستگاهی جمع‌وجور خواهد بود، زیرا دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی در مقایسه با پیکسل 7 6.3 اینچی است. دست انداز). این 5 میلی متر کوتاه تر و 2 میلی متر باریک تر از پیکسل 7 فعلی است.

طبق شایعات، پیکسل 8 از چیپست آتی Tensor G3 غول جستجو قدرت می گیرد. در I/O 2023 که در تاریخ 10 مه آغاز می شود، جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند خواهیم دانست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Pixel 5a گوشی هوشمندی با پردازنده Snapdragon 765

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی گوگل Pixel 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *