انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Razr Lite

انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Razr Lite

طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی گوشی تاشو عمودی Razr+ 2023 است. انتظار می‌رود که گوشی تاشو مجهز به نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس با صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ تا ماه ژوئن معرفی شود. اکنون، در گزارشی جدید، MySmartPrice و استیو همرستوفر، افشاگر مطرح، برای انتشار رندرهای دستگاهی که نام آزمایشی موتورولا Razr Lite دارد، همکاری کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه را به سادگی Motorola Razr 2023 نامید.

موتورولا Razr Lite که یک مدل “لایت” است، رده پایین تر از گوشی Razr+ 2023 خواهد بود. رندرهای CAD دستگاه نشان می دهد که این گوشی به صفحه نمایش تاشو با طراحی حفره دار در وسط نمایشگر و حاشیه های باریک مجهز شده است.

در بخش عقب، Razr Lite یک صفحه نمایش کوچک دارد که به نظر می رسد برای نمایش اعلان ها یا هشدارهایی مانند تماس ها و پیام های دریافتی کافی است. در کنار آن یک دوربین دوگانه با فلاش LED تعبیه شد.

انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Razr Lite

تصاویر نشان می دهند که Razr Lite دارای یک قاب منحنی با خطوط آنتن روی آن است. این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات یا ابعاد دستگاه ندارد. در اخبار مرتبط، موتورولا اخیرا Edge 40 Pro را در بازار جهانی عرضه کرده و اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی از Edge 40 است. گزارش ها نشان می دهد که این گوشی با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح Full HD + و نرخ نوسازی 144 هرتز عرضه خواهد شد. انتظار داریم این چیپست به عنوان اولین پردازنده دیمنسیتی 8020 با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 68 وات و شارژ بی سیم 15 وات وارد بازار شود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 13 مگاپیکسلی (فوق عریض) هم در کار است.

پس از معرفی موتورولا اج 40 پرو، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد بزودی مدل رده پایه پایه اج 40 را نیز معرفی کند. قبل از هر گونه رونمایی رسمی، گوشی هوشمند آینده این شرکت در GeekBench رویت شد که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

برای کسانی که نمی دانند، Edge 40 Pro یک دستگاه پرچمدار رده بالا بوده که و دارای مشخصات و ویژگی های پریمیومی مانند پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 است.

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به گوشی نکسوس 6

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Razr Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *