انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 2022

انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 2022

در حالی که اکثر طرفداران موتورولا به Razr 2022 و X30 Pro چشم دوختند، چند گوشی هوشمند دیگر از این شرکت در راه بوده که انتظار داریم بزودی از راه برسد. ما به سری موتورولا اج اشاره می کنیم که ظاهراً مدت زیادی است در حال توسعه بوده و در اوایل مارس 2022، اوان بلاس، افشاگر مطرح اطلاعاتی را در مقاله‌ای برای 91mobiles افشا کرد که موتورولا روی کمتر از 4 گوشی هوشمند موتورولا با برند Edge کار می‌کرده است.

این 4 دستگاه در آن زمان فاقد نام رسمی بودند و در مقابل کد مدل آنها فاش شد. با این وجود، پیش‌بینی‌های اولیه در آن زمان به عرضه احتمالی آن در سال 2022 اشاره کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که ما به عرضه حداقل یکی از گوشی‌های هوشمند نزدیک‌تر شده‌ایم.

Pricebaba، در یک همکاری رسمی با افشاگر مشهور استیو همرستوفر موسوم به OnLeaks ، رندرهای مطبوعاتی رسمی از موتورولا اج 2022 با نام آزمایشی موتورولا اج 2022 را به اشتراک گذاشته است، دستگاهی که قبلاً با نام رمز دبی+ شناخته می شد. رندرها منحصراً در وب سایت رسمی Pricebaba در دسترس هستند. رندرها طراحی تا حد زیادی آشنا را به نمایش می‌گذارند، با یک دوربین حفره دار در وسط نمایشگر و یک قاب پایینی کمی کوچک. هیچ اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب وجود ندارد، بنابراین دستگاه احتمالاً به جای آن دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

پنل عقب گوشی هوشمند کمی خمیده به نظر رسیده، در حالی که ماژول دوربین از سه سنسور تشکیل شده است. همچنین باید به یک پورت USB-C بدون جک صدا اشاره کرد. Pricebaba مشخصات شایعه شده دستگاه را نیز ذکر کرده است که باید آن را شایعه دانست. از جمله آنها می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED Full HD+ با نرخ رفرش 144 هرتز، سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دستگاه از یک تراشه جدید مدیاتک که در حال حاضر تایید نشده است، قدرت خواهد گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا EDGE 30 FUSION در رنگ جدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 2022

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مقرون بصرفه رم وروم ۱۲ . ۲۵۶ مدیاتک گوریلا شیشه وآلومینیوم فشرده دودوربین ۱۰۸ ۵۴ جلو رزولوش ۳۲۰۰.۲۲۰