انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy F14

انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy F14

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی جدید از سری F Galaxy در هند است. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی F14 عرضه شود. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی F13 سال گذشته وارد بازار خواهد شد. اکنون، 91Mobiles رندر گلکسی F14 را به اشتراک گذاشته است که در آن طراحی پنل پشتی و گزینه های رنگ آن را آشکار می کند.

طبق رندر فاش شده، گلکسی F14 سامسونگ در رنگ های بنفش و سبز وارد بازار خواهد شد. پنل پشتی دارای دو سنسور دوربین به صورت عمودی و یک واحد فلاش LED در کنار آن است. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند. گوشی هوشمند آینده دارای لبه های کمی خمیده برای گرفتن بهتر است. این همه چیزی است که رندر فاش شده در مورد گلکسی F14 فاش می کند.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی F14 دارای یک بریدگی قطره ای و حاشیه های قابل توجه باشد. طبق گزارش منابع نشریه، این گوشی هوشمند هفته آینده در هند عرضه خواهد شد و با قیمت کمتر از 15000 روپیه در Flipkart، فروشگاه آنلاین سامسونگ و فروشگاه های خرده فروشی پیشرو در دسترس خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی F14 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح +FHD و نرخ رفرش 60 هرتز باشد. بر اساس گزارش ها، این گوشی از یک Exynos 1330 SoC همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. گفته می شود که پیشنهاد آینده توسط یک واحد باتری 6000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و با سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه عرضه می شود.

هفته آینده جزئیات بیشتری مانند قیمت و در دسترس بودن گلکسی F14 سامسونگ را خواهیم دانست. در خبر دیگر، این برند کره جنوبی فردا گلکسی A54 و A34 را در هند معرفی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی آنلاین از گلکسی سامسونگ بصورت آنلاین

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy F14

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *