آیفون اولترا اپل با طراحی شبیه به اپل واچ اولترا

آیفون اولترا اپل با طراحی شبیه به اپل واچ اولترا

با عرضه Samsung S23 Ultra، برندهای بیشتری به فکر معرفی گوشی های Ultra خود هستند. در توسعه مشابه، اپل قصد دارد با معرفی اپل آیفون اولترا، ناوگان برتر خود را گسترش دهد. آیفون آینده با مدل های آیفون پرو و پرو مکس همراه خواهد بود.

به محض افشای این خبر، افشاگران خود را مجهز می کنند تا اولین کسانی باشند که مشخصات، طراحی و نمایش را فاش می کنند. خوب، ما جزئیات بیشتری داریم که به زودی فاش می شود. در حال حاضر، اجازه دهید به سمت بخش اصلی حرکت کنیم.

یکی از طراحان صنعتی آلمانی یک مفهوم طراحی چشمگیر را به اشتراک گذاشته است. Jonas Daehnert طراحی Apple Watch Ultra را با یک مدل iPhone Pro همراه کرده است. طبق اطلاعات وی، آیفون اولترا اپل 12 میلی متر ضخامت خواهد داشت.

همانطور که در بالا ذکر شد، اپل قصد دارد طراحی اپل واچ پرو خود را یکپارچه کند. بنابراین، انتظار می رود آیفون اولترا آینده دارای لبه های گرد و لبه بالایی صاف باشد. Daehnert چگونه دستگاه پرچمدار آینده اپل را طراحی کرد.

در کنار آن، آیفون اولترا اپل دارای دکمه پاور، افزایش صدا و کاهش صدا خواهد بود. علاوه بر این، ضخامت 12 میلی متری نشان می دهد که یک باتری داخلی بزرگ وجود خواهد داشت. علاوه بر این، کلید Ring/Silent وجود خواهد داشت. Apple iPhone Ultra دارای یک دکمه اکشن قابل برنامه ریزی در سمت چپ پایین است.

این شرکت همچنین ممکن است لهجه نارنجی بین المللی را به درگاه USB-C در پایین اضافه کند. در کناره های آن، پورت USB-C دارای مشبک های بلندگو خواهد بود. این بسیار شبیه به همه گوشی های هوشمند امروزی است. داینرت در توییت خود ضمن به اشتراک گذاشتن این مفهوم می گوید:

آیفون آینده دارای بهبودهای دوربین، تراشه سریعتر، طراحی بدون پورت و نمایشگر بزرگتر خواهد بود. گزارش ها همچنین حاکی از آن است که نسخه Ultra کمی گران تر از مدل های آیفون 14 پرو خواهد بود. ناگفته نماند که سری 14 دارای قیمت اولیه 1099 دلار هستند.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل مجموعه برتر خود را در سال آینده منتشر خواهد کرد. این بدان معناست که نسخه اولترا با آیفون 16 یا خانواده پرو عرضه خواهد شد. هنوز خبری رسمی از سوی شرکت در مورد عرضه آن نداریم. علاوه بر این، گزارش ها می گویند که طراحی جدید ممکن است با آیفون 15 عرضه شود.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی اپل آیپد پرو 12.9

پتانسیل بسیار زیادی برای آیفون 15 اولترا برای جایگزینی آیفون 15 پرو مکس وجود دارد. بعداً مارک گورمن ادعا کرد که انتظار می‌رود آیفون اولترا با سری آیفون 16 رونمایی شود. مدل آیفون 15 پرو نیز نازک و دارای حاشیه‌های خمیده خواهد بود. آیفون 15 امسال دارای قاب تیتانیومی مانند اپل واچ اولترا خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون اولترا اپل با طراحی شبیه به اپل واچ اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *