انتشار تصویر رندر گوشی اوپو K11x

انتشار تصویر رندر گوشی اوپو K11x

اوپو در حال آماده شدن برای معرفی گوشی های هوشمند میان رده پریمیومی سری Reno 10 در چین است. این برند برای 24 ماه می محصولات خود را معرفی خواهد کرد. به غیر از دستگاه های میان رده پریمیومی، شرکت سازنده یک دستگاه میان رده اقتصادی نیز در دست ساخت دارد. این گوشی Oppo K11x نام خواهد داشت که جانشین K10x است.

عل‌یرغم عدم وجود اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا مشخصات آن، ایوان بلاس، افشاگر مطرح صنعت، طراحی این دستگاه را از طریق توییت اخیر به اشتراک گذاشت. با توجه به تصویری که Blass به اشتراک گذاشته، K11x دارای عقب و بخش جانبی صاف است و دو بخش برجسته در عقب، سه لنز دوربین را در خود جای داده است. علاوه بر این، دستگاه دارای حسگر اثر انگشت جانبی خواهد بود. این تصویر همچنین دو گزینه رنگی را برای دستگاه نشان می دهد: آبی و سبز.

اوپو K10x یک صفحه نمایش بزرگ 6.59 اینچی IPS LCD دارد که به لطف حفره دوربین در گوشه سمت چپ بالا، از طراحی شیک برخوردار است. نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و طیف رنگی DCI-P3 از دیگر ویژگی محصول اوپو محسوب می‌شود.

این دستگاه دارای اندروید 12 مبتنی بر ColorOS 12.1 است و رابط کاربر جذابی خواهد داشت. برای باز کردن قفل راحت و ایمن، دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی است.

برای ثبت عکس‌های پرتره و تماس‌های ویدیویی، دوربین سلفی آن یک دوربین 16 مگاپیکسلی محسوب می شود. در عقب، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکس های سنجش عمقی و ماکرو همراه بوده که تطبیق پذیری در عکاسی را فراهم می کند.

در بخش سخت افزاری، K10x به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز شده که عملکرد قابل قبول ارائه می دهد. این دستگاه دارای گزینه های 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 است.

دستگاه به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. برای مدیریت دما، یک سیستم اتلاف حرارت شامل یک ژل رسانای حرارتی الماسی، یک صفحه گرافیت و چندین سنسور دما را در خود جای داد.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو F23 راهی بازار شد

K10x دارای گزینه های اتصال ضروری از جمله پشتیبانی دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث، GPS برای ناوبری دقیق، یک پورت USB-C برای انتقال سریع اطلاعات و یک جک 3.5 میلی متری صدا برای اتصال راحت صوتی است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند چینی چیست و چگونه محصولی را شاهد خواهیم بود.

اوپو در تلاش است سبد محصولات خود را کامل سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی اوپو K11x

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *