گوشی Motorola E32 در راه است

گوشی Motorola E32 در راه است

طی چند هفته گذشته، تعدادی از لیست های گواهینامه نشان داده بود که موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه تعدادی گوشی هوشمند جدید است. اکنون، رندرهای جدید طراحی یکی از این گوشی های آینده، یعنی Moto E32 را به نمایش گذاشته اند.

این رندرها توسط Bestopedia با همکاری یک نویسنده معروف سودانشو به اشتراک گذاشته شد. برای کسانی که نمی‌دانند، Moto E32 در وب‌سایت‌های گواهی‌نامه‌های مختلف مانند FCC، EEC، WiFi Alliance و NBTC همراه با سایر گوشی‌های هوشمند موتورولا رویت شده است. اکنون، گزارش جدید رندرهایی با وضوح بالا به اشتراک گذاشته است که به وضوح طراحی کامل Moto E32 را به نمایش می گذارد. در قسمت جلو این دستگاه، می‌توان دید که این گوشی دارای صفحه‌نمایش تخت 6.6 اینچی لبه گرد است.

حفره دوربین نیز در وسط نمایشگر قرار گرفته و ناچ نیست. حاشیه ها بسیار کم هستند اما یک حاشیه قابل توجه در پایین وجود دارد. از سوی دیگر، قسمت عقب دارای یک دوربین سه گانه است که به صورت عمودی روی ماژول مستطیلی قرار گرفتند. این شامل سایر سنسورهای ضروری مانند فلاش LED نیز می شود. در پایین هم می‌توانیم یک پورت USB نوع C را برای شارژ به همراه خروجی بلندگو و میکروفون معمولی مشاهده کنیم. اما، جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد.

گوشی Motorola E32 در راه است

در همین حال، قسمت بالایی دارای یک میکروفون ثانویه برای حذف نویز است و دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در سمت راست قرار دارند. متأسفانه این گزارش جز رندرها جزئیات دیگری را فاش نکرد. در هر صورت برخی از مشخصات شایعه شده وجود دارد. ممکن است این گوشی به تراشه مدیاتک هلیو G85 در کنار حافظه رم 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شود.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود که موتورولا در هفته‌های آینده مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند میان رده و اقتصادی را روانه بازار کند. پیش از آن، گوشی که قبلاً فاش نشده بود، اکنون در وب سایت های چندین آژانس صدور گواهینامه مشاهده شده است. این دستگاه که با نام Moto G82 5G شناخته می شود، احتمالاً یک گوشی میان رده خواهد بود.

طبق گفته MySmartPrice، یک گوشی هوشمند جدید از سری موتورولا Moto G به نام Moto G82 5G توسط چهار آژانس صدور گواهینامه تایید شده است. در عین حال، در Geekbench نیز بنچمارک آن مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید  ساعت Motorola Moto 360S در کنار Moto 360

طبق لیست، موتورولا Moto G82 5G با شماره مدل XT2225 و XT2231 معرفی خواهد شد. حداقل دو نوع قبلی مانند XT2225-1 و XT2225-2 وجود داشت. در حالی که مورد دوم تنها در یک نوع تاکنون مشاهده شده و باید انتظار داشته باشیم مدل های مذکور در کنار XT2231-3 رونمایی شوند. تا آنجا که به ویژگی‌ها مربوط می‌شود، گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که این گوشی با اندروید 12 و وای‌فای دو باند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می دهد که یک چیپست کوالکام Snapdragon 695 قلب تپنده موتو جی 82 نسخه 5جی است و این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه می شود.

در مورد در دسترس بودن، از آنجایی که دستگاه توسط TDRA، EEC و BIS تایید شده، باید در امارات متحده عربی، کشورهای اوراسیا و هند فروخته شود. البته انتظار داریم در بازارهای دیگری هم به فروش برسد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Motorola E32 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *