انتشار تصویر رندر شده گوشی Find X5 Lite اوپو

انتشار تصویر رندر شده گوشی Find X5 Lite اوپو

اوپو قرار است سری Find X5 را در 24 فوریه رونمایی کند. قبل از رونمایی، ما رندرها و مشخصات نسخه استاندارد Find X5 و Find X5 Pro را دریافت کردیم. اکنون کاربر @evleaks رندرهای رسمی از گوشی اوپو Find X5 Lite را به اشتراک گذاشته است.

رندرهای Find X5 Lite طراحی گوشی را به خوبی نمایان می سازد. این دستگاه دقیقاً شبیه مدل هندی اوپو Reno7 است که چند هفته پیش عرضه شد. علاوه بر این، یک منبع آگاه اخیراً فاش کرد که X5 Lite در واقع یک نسخه ریبرند شده از Reno7 خواهد بود.

این گوشی هوشمند دقیقا همان صفحه نمایش حفره دار، طراحی دوربین سه گانه عقب و همان رنگ های Reno7 را دارد. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که صفحه نمایش گوشی اوپو Find X5 Lite یک پنل 6.43 اینچی AMOLED خواهد بود.

 

انتشار تصویر رندر شده گوشی Find X5 Lite اوپو

 

یک رسانه اخیراً برگه مشخصات گوشی را به اشتراک گذاشته است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای پنل 90 هرتزی با محافظ گوریلا گلس 5 است. نمایشگر به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک مجهز خواهد شد.

دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالا یک سنسور 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 خواهد بود. در قسمت عقب، سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. ناگفته نماند که سنسور ثانویه یک لنز اولتراواید با زاویه دید 118 درجه و لنز سوم یک سنسور ماکرو خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، این تلفن هوشمند دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 900 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار می رود این اسمارتفون دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 واتی باشد. این گوشی رابط کاربری ColorOS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 دارد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند بزودی اوپو این میان رده جذاب را معرفی و راهی بازار کند.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند و مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوشی هوشمند Oppo R17 Pro

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی Find X5 Lite اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *