انتشار تصویر رندر شده گوشی شیائومی 12

انتشار تصویر رندر شده گوشی شیائومی 12

شیائومی به‌عنوان تولیدکننده دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه عرصه را ترک کرده و عرضه گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را به Redmi واگذار کرده است. شیائومی به طور فزاینده‌ مدل‌هایی را با قیمت‌های جدی عرضه می‌کند و یکی از آنها شیائومی Mi 11 Ultra است که از نظر کیفیت عکس‌برداری به بهترین دستگاه در خط تولید شیائومی تبدیل شده است. این گوشی یکی از جالب‌ترین مدل ها از نظر دوربین بوده  و مقام اول از سوی هواوی P50 Pro از دست رفته است.

سال آینده، این شرکت ممکن است از جانشین این گوشی هوشمند به نام شیائومی 12 اولترا رونمایی کند. هیچ اطلاعاتی در مورد ظاهر محصول جدید وجود ندارد. اما این باعث نمی شود که علاقه مندان تصور کنند شیائومی 12 اولترا چگونه خواهد بود. به عنوان مثال، پرویز خان، طراح گرافیک، رندرهای سه بعدی از این مدل را ایجاد کرد که توسط LetsGoDigital منتشر شده است. این تصاویر رندر از طراحی شیائومی Mi 11 Ultra الهام گرفته شده است.

به نظر طراح این رندر، شیائومی 12 اولترا از نمایشگری با لبه های خمیده برخوردار است. در لبه‌ها، شیار سیم‌کارت، کلید تنظیم صدا، دکمه پاور، پورت USB Type-C و بلندگوهایی از Harman Kardon را می توان مشاهده کرد. در ماژول مستطیل شکل و برجسته دوربین یک نمایشگر ثانویه بزرگی به چشم می خورد.

انتشار تصویر رندر شده گوشی شیائومی 12

در عقب سه حسگر دوربین را می توان مشاهده کرد که به صورت عمودی قرار گرفته اند. آنها علاوه بر ماژول اصلی و فوق عریض، یک لنز زوم تله فوتو نیز محسوب می شوند. یکی دیگر از ویژگی های Xiaomi 12 Ultra این است که نشان لایکا بر روی صفحه دوربین عقب اعمال می شود. شایعات حاکی از آن است که این شرکت آلمانی دستی در توسعه دوربین این گوشی هوشمند خواهد داشت.

اینکه چقدر این رندر به ظاهر شیائومی 12 اولترا نزدیک است، مشخص نیست. علاوه بر این، Digital Chat Station افشاگر معروف امروز اعلام کرد که ممکن است نسخه Ultra را در سری Xiaomi 12 نبینیم. ممکن است به یکی از اعضای خانواده میکس 5 تبدیل شود.

شیائومی اعلام کرد که تا 22 نوامبر 2021، تعداد کاربران فعال MIUI این شرکت در میان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، از 500 میلیون نفر فراتر رفته است. این بدان معناست که حدود 15 درصد از مردم جهان از گوشی های هوشمند شیائومی، ردمی یا POCO با MIUI استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  تبلت Mi Pad 5 شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 رویت شد

در کنار چنین مواردی، این شرکت اعلام کرد که تنها در سال جاری، تعداد کاربران MIUI در چین 18.65 میلیون نفر و در سطح جهانی 100 میلیون نفر افزایش یافته است. MIUI برای اولین بار در 19 آگوست 2015 به مرز 100 میلیون کاربر فعال رسید. پس از آن، رشد سرعت گرفت و در کمتر از سه سال، سیستم عامل به 200 میلیون کاربر فعال رسید. در اکتبر 2019، شیائومی 300 میلیون کاربر MIUI را گزارش کرد و در اوایل سال جاری از مرز 400 میلیون عبور کرد. در حال حاضر، نسخه فعلی MIUI 12.5 است که در ماه آگوست منتشر شد.

شیائومی در حال حاضر روی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 کار می‌کند. طبق گزارش‌های مختلف، این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های پرچم‌دار این شرکت مانند MIX 4، Mi 11 و Mi 11 Lite 5G آماده است. گفته می شود پیش از پایان 2021 سیستم عامل برای دیوایس های مختلفی منتشر می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی شیائومی 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *