انتشار اطلاعاتی از گوشی Z6 Lite 5G آیکیو

انتشار اطلاعاتی از گوشی Z6 Lite 5G آیکیو

ظاهرا iQOO در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل گوشی هوشمند دیگر از سری Z6 برای بازار هند است. مدل جدید مذکور Z6 Lite 5G نام دارد که معرفی آن تقریباً در نزدیکی بوده زیرا دستگاه اخیراً در یک گواهی هندی مشاهده شد.

طبق گزارش MySmartPrice، گوشی هوشمند آینده این برند چینی در پایگاه داده گواهی BIS مشاهده شد. Z6 Lite 5G دارای شماره مدل I2208 بوده و در وب سایت ذکر شد. متأسفانه، این لیست جزئیات دقیق تری در مورد دستگاه مانند مشخصات یا سایر ویژگی های آن نشان نداد. اگرچه، این لیست نشان می دهد که عرضه گوشی جدید در نزدیکی است.

جالب بوده که پایگاه داده BIS همچنین نشان داد مدل Z6 Pro SE نیز با شماره مدل I2205 در لیست قرار دارد. در حال حاضر، مشخصات دقیق دستگاه هنوز مشخص نیست. با این حال، شایعه قبلی حاکی از آن بود که مدل Z6 Lite می تواند یک مدل ریبرند شده از Vivo T1X باشد. اما مدل دوم تنها یک گوشی 4G با پردازنده کوالکام Snapdragon 680 است.

بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مدل iQOO Z6 Lite یک چیپست متفاوت را در خود جای دهد در حالی که برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری یا طراحی دیگر را از مدل تلفن هوشمند T1X الهام گیرد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک حدس و گمان است، بنابراین فعلاً این گزارش را باید شایعه دانست.

در اخباری مرتبط پیشتر شرکت آیکیو در دسامبر سال گذشته از مدل U5 رونمایی کرد و سپس ماه مارس بود که شاهد رونمایی نسخه U5x بودیم. اکنون این شرکت عضو جدیدی به سری U5 خود اضافه کرده که iQOO U5e نام دارد. باید بیان داشت که این مدل فقط یک ویوو Y33e ریبرند شده بود که وارد بازار چین هم خواهد شد.

آیکیو U5e از تراشه Dimensity 700 مدیاتک قدرت گرفته و به سیستم عامل OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید 12 مجهز است. حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

iQOO U5e دارای نمایشگر ال سی دی 6.51 اینچی 60 هرتزی HD+ با طراحی ناچ بوده که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون آن تعبیه شد. این دستگاه در عقب یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی با فلاش LED دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y100i 5G معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Z6 Lite 5G آیکیو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *