انتشار تصویر رندر شده ریلمی GT Neo 5

انتشار تصویر رندر شده ریلمی GT Neo 5

Realme GT Neo 5 در رندرهای لو رفته ظاهر شده است. استیو همرستوفر با نام مستعار Onleaks با همکاری وب سایت SmartPrix تصاویری از دستگاه را به اشتراک گذاشته است. رندرها اولین نگاهی به گوشی هوشمند به ما می دهند. انتظار می‌رود Realme GT Neo 5 به عنوان جانشین Realme GT Neo 3 که در اوایل ماه مارس سال جاری معرفی شد، وارد بازار شود. انتظار می رود این برند از نام GT Neo 4 صرف نظر کند زیرا عدد “4” در چین بدشانس تلقی می شود.

همانطور که در رندرها مشاهده می شود، Realme GT Neo 5 با زبان طراحی جدیدی در مقایسه با نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد. پنل پشتی دارای طراحی دو رنگ با ماژول دوربین در رنگ مشکی و بقیه در رنگ سفید است. این یک جزیره مستطیل شکل دراز دارد که ماژول مستطیلی عمودی دیگری را نیز در خود جای داده است. دومی کمی بیرون زده است و دو حلقه را در خود جای می دهد. اولی دارای سنسور اولیه است در حالی که دو لنز در دایره دوم دیده می شود. یک واحد فلاش LED در کنار دوربین ها وجود دارد. همچنین می‌توانیم متن Matrix AI را تشخیص دهیم، اما مشخص نیست که این به چه معناست.

Realme GT Neo 5 دارای دکمه پاور در سمت راست دستگاه است. فرض می کنیم کلیدهای تنظیم کننده صدا در لبه سمت چپ قرار دارند. رندرها دستگاه را با فرم باریک و لبه های خمیده در پنل پشتی نشان می دهند. این گوشی هوشمند در رنگ سفید دیده می شود، اما در زمان عرضه می توانیم انتظار بیشتری داشته باشیم.

به غیر از طراحی، این گزارش جزئیات بیشتری از Realme GT Neo 5 را فاش نمی کند. اطلاعات فاش شده قبلی نشان می دهد که این دستگاه در دو گزینه باتری و سرعت شارژ یعنی 5000 میلی آمپر ساعت با 150 وات و 4600 میلی آمپر ساعت با شارژ 240 وات عرضه خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی Sony IMX890 با پشتیبانی از OIS است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی پرچمدار Realme GT 2 Master Explorer Edition معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده ریلمی GT Neo 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *