انتشار تصویر رندر ساعت آمازفیت Cheetah

انتشار تصویر رندر ساعت آمازفیت Cheetah

طبق گزارش ها، آمازفیت در حال کار بر روی سری جدید ساعت های هوشمند است. انتظار می رود این برند Cheetah و Cheetah Pro را بزودی معرفی کند. در حال حاضر رولاند کوانت، افشاگر صنعت، رندرهای لو رفته از دو مدل ساعت هوشمند را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

تصاویر فاش شده نشان می دهد که آمازفیت Cheetah  و Cheetah Pro دارای صفحه دایره ای خواهند بود. هر دو دستگاه یک تاج چرخان و یک دکمه فیزیکی در سمت راست دارند. ساعت های هوشمند همچنین شامل یک بدنه فلزی هم می شوند. مدل غیر پرو با بند سیلیکونی دیده می شود در حالی که نوع پرو دارای بند پارچه ای با حاشیه نارنجی است.

رندرها همچنین نشان می‌دهند که Cheetah و Cheetah Pro دارای ویژگی‌های مختلف نظارت بر سلامت و ردیابی مانند ردیاب ضربان قلب و فعالیت هستند. جدا از اطلاعات ذکر شده، رندرها جزئیات بیشتری را فاش نمی کنند. مشخصات اصلی Cheetah و Cheetah Pro نامشخص باقی مانده است. انتظار داریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در مورد ساعت های هوشمند آینده بدانیم.

در اخبار مرتبط، Amazfit ساعت هوشمند Pop 3S را در هند عرضه کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED با وضوح 502 در 410 پیکسل و صفحه نمایش همیشه روشن است. این ساعت هوشمند دارای یک بدنه فلزی به همراه بندهای فلزی است. Amazfit Pop 3S مجهز به حسگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و استرس و بیش از 100 حالت ورزشی است.

انتشار تصویر رندر ساعت آمازفیت Cheetah

در دیگر خبرها آمازفیت پیشتر یک محصول پوشیدنی کاملاً جدید را در بازار هند عرضه کرده است. گجت مورد بحث Amazfit GTR Mini جدید است که دارای برخی مشخصات و ویژگی های قابل توجه است. GTR Mini جدید به عنوان آخرین مدل ساعت هوشمند میان رده این شرکت وارد بازار می شود. این دستگاه دارای طراحی جمع و جور با صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED دایره ای است که دارای وضوح HD و محافظ شیشه منحنی است.

علاوه بر این، یک صفحه دایره‌ای در سمت راست وجود دارد که به حرکت در منو و سایر کنترل‌ها کمک می‌کند. اما علیرغم اینکه یک مدل میان رده است، این ساعت هوشمند جدید دارای قاب فولادی ضد زنگ است که به حس برتر آن می افزاید. Amazfit GTR Mini با یک بار شارژ کامل در حالت صرفه جویی در باتری حداکثر تا 20 روز عمر باتری را ارائه می دهد. با استفاده منظم، عمر باتری ساعت هوشمند می تواند تا 14 روز دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند آمازفیت GTR Mini راهی بازار شد

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر ساعت آمازفیت Cheetah

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *