انتشار تصویر رندر از ایسوس ROG Phone 6

انتشار تصویر رندر از ایسوس ROG Phone 6

سری ایسوس ROG Phone 6 در تاریخ 5 جولای رونمایی خواهد شد. این رویداد به طور همزمان در تایوان، چین و ایالات متحده برگزار می شود. اخیراً ROG Phone 6 با تمام مشخصات اصلی آن در پایگاه داده TENAA مشاهده شده است. گزارش جدیدی توسط 91mobiles با منبع اطلاعاتی مشهور Evan Blass، رندرهای جدید این دستگاه را فاش کرد. تصاویر جدید به خوبی طراحی ROG Phone 6، لوازم جانبی و قاب عقب آن را نمایش می دهد.

تصاویر  جدید به خوبی از لوازم جانبی فن دار ROG Phone 6 به نام AeroActive Cooler 6 را نشان می دهد. برای تجربه بهتر بازی، ROG Phone 6 دارای ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتز خواهد بود. یک چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 و یک سیستم اتلاف حرارت بهبود یافته با 30 درصد محفظه بخار بهتر و تا 85 درصد ورق گرافیت بهتر دارد.

انتشار تصویر رندر از ایسوس ROG Phone 6

گذشته از آن تصاویری را می توان مشاهده کرد که یک قاب ROG Phone 6 به نام Devilcase Guardian Lite Plus را نشان می دهد. دستگاه دارای یک بریدگی بزرگ است که سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در عقب پیدا بوده و  از زوم اپتیکال 5 برابری پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک بریدگی است که صفحه دوم و بقیه پوسته عقب دستگاه را نشان می دهد.

ROG Phone 6 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED FHD+ 165Hz با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. گوشی از پردازنده SD8+G1 با حداکثر 18 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری ROG هم اشاره کرد.

ROG Phone 6 دارای باتری دو سلولی 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است. جزئیات مربوط به دوربین آن هنوز تایید نشده بوده و برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد. در اخباری مرتبط به نظر می رسد که ایسوس ممکن است در این نبرد پیروز شود زیرا قبلاً تأیید کرده که سری ROG Phone 6 در 5 جولای معرفی می شود.

انتشار تصویر رندر از ایسوس ROG Phone 6

اخیراً پایگاه 3C چین دو دستگاه سری ROG Phone 6 را با شماره مدل AI2201_A و AI2201_B تأیید کردند. AI2201_B اکنون گواهی TENAA را نیز دریافت کرده است که از طریق آن مشخصات خانواده راگفون 6 فاش شد. با این حال، مشخص نیست که آیا آن را به عنوان ROG Phone 6 یا ROG Phone 6 Pro معرفی خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید  اولین مانیتور دوحالته توسط ایسوس معرفی می شود

ROG Phone 6 (AI2201_B) دارای ضخامت 10.39 میلی متر و وزن حدود 229 گرمی است. این گوشی از صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED که نرخ نوسازی 165 هرتز دارد، در خود جای می دهد. وضوح صفحه نمایش دقیق در لیست ذکر نشده و احتمالا QHD+ یا FHD+ خواهد بود. انتظار داریم که با اندروید 12 و رابط کاربری ROG Phone ارائه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر از ایسوس ROG Phone 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *