هواوی و سرس خودرو برقی می فروشند

هواوی و سرس خودرو برقی می فروشند

تنها چند روز پیش ریچارد یو مجبور شد برای تکذیب شایعات در مورد جدایی هواوی و سرس به صورت عمومی منتشر شود و اکنون ما قوی ترین بیانیه ممکن را از این دو شرکت داریم. سرمایه‌گذاری مشترک جدید به این معنی است که هواوی و Seres به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند و برنامه‌های واقعا بلندپروازانه‌ای با ضرب‌الاجل‌های تهاجمی در پیش دارند.

هر دو شرکت توافق کردند که مشارکت خود را در این سرمایه گذاری مشترک عمیق تر کنند، هواوی مسئولیت بینش تقاضای کاربران را بر عهده خواهد گرفت و از آنها برای شناسایی محصولات جدید استفاده خواهد کرد. این شرکت دانش خود را در زمینه دیجیتالی سازی، تجربه کاربری و ADAS عرضه خواهد کرد. هارمونی او اس ستون فقرات تمام وسایل نقلیه این سرمایه گذاری مشترک خواهد بود و به طور کلی، هواوی از Seres در تولید محصولات رقابتی پشتیبانی خواهد کرد.

Seres به نوبه خود، تجربه محصول همه مدل های موجود را بهبود می بخشد و از هواوی با پایه تولید خود پشتیبانی می کند. این شرکت در حال کار بر روی یک پلتفرم کاملاً جدید EV است که از چندین مدل جدید پشتیبانی می کند که به زودی عرضه می شود و اولین پرچمدار اواخر امسال عرضه می شود.

این دو شرکت قصد دارند تا قبل از پایان سال 2026 سالانه 1 میلیون خودروی الکتریکی تولید و بفروشند. با توجه به اینکه این شرکت تنها 80041 وسیله نقلیه در سال 2022 در چین فروخت، این رقم بسیار زیادی است. با این حال، این شش برابر بیشتر از یک سال قبل است.

هوآوی نزدیک به دو سال پیش اعلام کرد که قصد دارد خودروهای Seres را در نمایشگاه‌های خود در سرتاسر چین بفروشد و با SF5 SUV آغاز شود. در پایان سال 2021 سرس و هوآوی AITO را به عنوان برند اختصاصی NEV خود معرفی کردند و M5 و M7 به طور عمده مسئول فروش 80041 خودرو در سال گذشته شدند.

هواوی سرمایه‌گذاری مشترک دیگری با Changan Automobile و CATL دارد که به نام Avatr شناخته می‌شود و اولین خودروی الکتریکی خود، Avatr 11، در نمایشگاه‌های هواوی نیز به فروش می‌رسد. شاسی بلند برقی 578 اسب بخاری به تازگی در ماه دسامبر با اولین خودروهایی که کارخانه را در 21 دسامبر ترک می کنند وارد تولید شد و تا کنون، طبق گفته این شرکت، تحویل به 2000 دستگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید  دوربین Huawei P30 Pro شاهکاری متفاوت از هواوی

هواوی در بازار خودرو بسیار شلوغ شده است، این شرکت یک سرمایه گذاری مشترک دیگر، این بار با JAC دارد. این دو در حال ساختن یک پارک صنعتی کاملاً جدید در Hefei هستند که در آن با هم خودروهای الکتریکی بسازند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هواوی و سرس خودرو برقی می فروشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *