انتشار تصویری جدید از گوشی Google Pixel 7a

مجموعه گوگل پیکسل برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد. از آن زمان تاکنون، تلفن های پیکسل راه طولانی را طی کرده اند. آن‌ها به‌خاطر رابط کاربری تمیز، دوربین‌های باکیفیت و ادغام با سرویس‌های نرم‌افزاری گوگل به‌طور گسترده شناخته شده‌اند. مجموعه پیکسل شامل هر دو دستگاه پرچمدار مانند Pixel 7 و Pixel 7 Pro و همچنین گزینه های مقرون به صرفه تر مانند Pixel 6a است.

جدیدترین تلفن‌های پیکسل معمولاً با ویژگی‌ها و ارتقاءهای جدید، از جمله پردازنده‌های سریع‌تر، سیستم‌های دوربین بهبودیافته و نرم‌افزار به‌روز عرضه می‌شوند. گوگل همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری منظم را برای دستگاه‌های پیکسل منتشر می‌کند تا از تجربه کاربری روان و ایمن اطمینان حاصل کند، که یک نقطه فروش بزرگ برای کاربران عادی گوشی‌های هوشمند است. طرفداران سری گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت گوگل (5a، 6a و غیره) خوشحال خواهند شد که بدانند برخی از تصاویر هیجان‌انگیز Pixel 7a به صورت آنلاین منتشر شده است.

انتشار تصویری جدید از گوشی Google Pixel 7a

افشای اطلاعات اجمالی به گوشی هوشمند مقرون به صرفه بعدی گوگل ارائه کرده است. اخیراً نشت عملی از تلفن تأیید می کند که دستگاه دارای ارتقاء رم و همچنین چند تغییر کلیدی در طراحی خواهد بود. انتظار می‌رود که پیکسل 7a امسال نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقاء قابل توجهی داشته باشد، با داشتن Tensor G2 از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، شارژ بی‌سیم با 5 وات و ارتقاء دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی. دوربین.

همچنین به نظر می رسد این دستگاه شباهت زیادی به پیکسل 7 استاندارد دارد، با طراحی نوار دوربین مشابه و حاشیه های ضخیم تر در جلو. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای یک اسلات تک سیم‌کارت، USB-C برای شارژ و ضد آب در اطراف سینی سیم‌کارت خواهد بود. اگرچه گوشی قادر به روشن شدن کامل نبود، اما فست بوت نشان می‌دهد که دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم است. انتظار می‌رود پیکسل 7a به طور رسمی در Google I/O 2023 در تاریخ 10 می معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل راجع به شما چه می‌داند؟ تقریبا همه چیز!

نظرات در مورد : انتشار تصویری جدید از گوشی Google Pixel 7a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *