انتشار تصویری جدید از پیکسل تبلت گوگل

انتشار تصویری جدید از پیکسل تبلت گوگل

گوگل اولین نگاه خود را به Pixel Tablet در I/O در ماه مه به ما داد. از آن زمان، ما چیزهای زیادی در مورد تبلت اندرویدی آینده و ایستگاه اتصال آن آموخته‌ایم و گوگل اطلاعات بیشتری را در جریان عرضه سری پیکسل 7 در ماه اکتبر فاش کرد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ عرضه این تبلت را اعلام نکرده است، اما قبلاً در بازار فیس بوک ظاهر شده است.

تبلت پیکسل منتشر نشده با شارژر رسمی و ایستگاه اتصال تنها با قیمت 400 دلار در بازار فیس بوک قابل خرید است. در حالی که فهرست جزئیات مربوط به رایانه لوحی یا نحوه دستیابی فروشنده به آن را به اشتراک نمی گذارد، شامل چندین تصویر است که تبلت و ایستگاه اتصال را به نمایش می گذارد.

تبلت و داک نشان داده شده در تصاویر تقریباً غیرقابل تشخیص از آنهایی هستند که Google در رندرهای رسمی به نمایش گذاشته است و ما را به این باور می رساند که فهرست می تواند قانونی باشد. این تبلت دارای حاشیه‌های بزرگ در اطراف نمایشگر با دوربین جلویی تعبیه‌شده در قاب بالایی، یک پورت USB Type-C در لبه سمت چپ و دو میکروفون در لبه بالایی است.

از سوی دیگر، این داک دارای لوگوی «G» گوگل، یک پورت شارژ در پشت و پین‌های pogo در جلو برای اتصال به تبلت است. این محصول با پارچه‌ای مانند بلندگوهای هوشمند Google Nest ساخته شده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، این لیست مشخصات سخت افزاری تبلت پیکسل را فاش نمی کند. با این حال، افشای اطلاعات قبلی ادعا می کند که این دستگاه دارای Tensor SoC داخلی گوگل، صفحه نمایش 10.95 اینچی، فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت و دو سنسور 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 است. گوگل قصد دارد این تبلت را در اوایل سال آینده عرضه کند و ما انتظار داریم که این شرکت در هفته های منتهی به عرضه، جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشکلات آپلود عکس در گوگل فوتو و سایر امکانات گوگل

نظرات در مورد : انتشار تصویری جدید از پیکسل تبلت گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *