انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی OnePlus Ace 2V

انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی OnePlus Ace 2V

OnePlus اخیرا OnePlus 11R را در بازار جهانی عرضه کرده است. همان دستگاه به نام OnePlus Ace 2 برای چین تغییر نام داد. اکنون، این برند در حال آماده شدن برای افزودن دیگری به سری Ace در بازار داخلی خود به نام OnePlus Ace 2V است. OnePlus راه اندازی را برای 7 مارس تعیین کرده است و قبلاً بسیاری از ویژگی های Ace V2 را از طریق تیزر تأیید کرده است. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد دستگاه شناخته شده است.

در شروع، چندین تیزر نشان داده اند که OnePlus Ace V2 دارای طراحی جعبه ای با لبه های صاف است. این برند فاش کرده است که این لبه‌ها از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته می‌شوند که معمولاً در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار یافت می‌شود. پنل پشتی نیز مسطح خواهد بود و دارای یک دوربین سه گانه واقع در دو جزیره دایره ای دوربین است. این طراحی دوربین قبلاً در چندین دستگاه از جمله OnePlus Nord 2T و سری Realme 10 ظاهر شده است.

قسمت جلویی دستگاه دارای صفحه نمایش تخت OLED با ابعاد 6.74 اینچ و وضوح 2772 در 1240 پیکسل، نرخ تجدید 120 هرتز و رنگ های 10 بیتی است. همچنین دارای نورپردازی PWM با فرکانس بالا، روشنایی 1450 نیت و HDR 10+ برای بهبود کیفیت تصویر است. یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین جلو دارد. قاب های اطراف دستگاه فوق العاده نازک و یکدست هستند. این گوشی همچنین دارای نوار لغزنده اعلانات محبوب در کنار گوشی هوشمند خواهد بود.

این برند همچنین اطلاعات بیشتری در مورد Ace 2V منتشر کرده است و بیان می کند که این دستگاه از چیپست Dimensity 9000 قدرت می گیرد و با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود. پردازنده Dimensity 9000 دارای هشت هسته خواهد بود که شامل یک هسته Cortex-X2 با فرکانس 3.05 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 1.80 گیگاهرتز است. این گوشی همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی Mali G710 برای مدیریت پردازش گرافیکی خود خواهد بود. این گوشی در دو پیکربندی عرضه خواهد شد، یکی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی.

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 10R در دو نسخه مدل باتری عرضه می شود

این دستگاه از نرخ فریم بالای 120 فریم در ثانیه در «لیگ افسانه‌ها» و 90 فریم در ثانیه در «بازی برای صلح» پشتیبانی می‌کند و همچنین از فناوری محاسبات ابری بازی برای بهبود تجربه کلی بازی برخوردار است. این دستگاه قبلاً در وب سایت های بنچمارک Geekbench و AnTuTu ظاهر شده است و عملکرد دستگاه را نشان می دهد.

یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی برق دستگاه را تامین می کند و دارای شارژ سریع 80 واتی برای شارژ سریع باتری در هر زمان که کم می شود، خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود OnePlus Ace 2V دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت باشد. گفته می شود تنظیمات دوربین پشتی شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. به غیر از آن، تایید شده است که دستگاه در رنگ های سبز و مشکی عرضه می شود.

منبع

4.3/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی OnePlus Ace 2V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *