انتشار تصویری از گوشی OnePlus 11

انتشار تصویری از گوشی OnePlus 11

وان پلاس قصد داشته بزودی گوشی وان پلاس 11 را به عنوان پرچمدار نسل جدید خود معرفی کند. اکنون این دستگاه تصویر آن منتشر شده و با یک مدل برجسته رو به رو هستیم.

OnePlus به تازگی راه اندازی آینده OnePlus 11 را از طریق ویدیویی به اشتراک گذاشته شده در پلت فرم میکروبلاگینگ چینی Weibo تأیید کرده است. نسخه اولیه سال 2023 برای OnePlus 11 پیش بینی شده است. طراحی ماژول جدید OnePlus 11 در فیلم تیزر این شرکت نمایش داده می شود. تیزر تأیید می کند که ارائه طراحی نشت شده دقیق بوده است.

ماژول دوربین دایره ای با آرم Hasselblad در وسط قابل مشاهده است. علاوه بر این ، یک تنظیم دوربین سه گانه با یک ماژول فلش LED در پشت ابزار تأیید شده است. این تیزر از OnePlus 11 در گزینه رنگ سیاه برخوردار است. بیایید به تمام جزئیاتی که در حال حاضر در مورد OnePlus 11 شناخته شده است ، نگاهی بیندازیم.

تا کنون ، شایعات پیرامون OnePlus 11 که در اوایل سال 2023 در چین آغاز خواهد شد ، در حالی که انتظار می رود پرتاب جهانی مدتی در سه ماهه اول سال 2023 انجام شود. فیلم تیزر جزیره دوربین و همچنین حضور یک کشویی هشدار. به نظر می رسد که یک کار براق رنگ سیاه و یک شیشه پشتی که توسط یک قاب فلزی تعریف شده است. به غیر از رنگ سیاه ، این دستگاه نیز انتظار می رود که در گزینه رنگ سبز اولین بار باشد.

با حرکت به قسمت مشخصات ، دستگاه تأیید می شود که توسط Snapdragon 8 Gen 2 Soc جدید تغذیه می شود. SOC به احتمال زیاد با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت ذخیره UFS 4.0 تکمیل می شود. نمایشگر این دستگاه شایعه شده است که دارای یک پنل AMOLED خمیده 6.7 اینچی با وضوح QHD+ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120Hz است.

براساس گزارش ها ، سیستم دوربین سه گانه تلفن هوشمند شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 ، لنز زاویه فوق العاده گسترده 48 مگاپیکسلی و یک سنسور تله 32 مگاپیکسلی است. در داخل طراحی سوراخ سوراخ ، یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی برای سلفی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  هدفون OnePlus Buds Pro 2 Lite معرفی شد

علاوه بر این ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و به شارژ سریع 100 وات اجازه می دهد. Oxygenos 13 بر روی گوشی از قبل نصب شده و در بالای Android 13 اجرا می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی OnePlus 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *