انتشار تصویری از گوشی اوپو Find X6 Pro

انتشار تصویری از گوشی اوپو Find X6 Pro

OPPO قرار است سری مورد انتظار Find X6 خود را در 21 مارس عرضه کند. انتظار می رود Find X6 Pro جذابیت اصلی این رویداد باشد، با تصاویر لو رفته که طراحی چشمگیر ماژول دوربین را به نمایش می گذارد که بسیار قابل تشخیص است.

ماژول دوربین Find X6 Pro دارای طراحی «Oreo» با سه دوربین و یک فلاش LED است. قسمت بالایی بدنه از شیشه با روکش براق ساخته شده است، در حالی که قسمت پایینی از فلز لخت با روکش مات ساخته شده است. این انتخاب طراحی احتمالاً تشخیص را بهبود می بخشد و OPPO Find X6 Pro را از سایر تلفن های هوشمند موجود در بازار متمایز می کند.

همکاری بین OPPO و Hasselblad، سازنده دوربین سوئدی، در لوگوی حک شده در وسط ماژول دوربین مشهود است. OPPO Find X6 Pro همچنین از تراشه MariSilicon X بهره می‌برد که عملکرد دوربین دستگاه را بیشتر افزایش می‌دهد.

همانطور که توسط وبلاگ نویس “Digital Chat Station” گزارش شده است، Find X6 Pro دارای دوربین سه گانه Sony IMX989 + IMX890 + IMX890 در پشت است. همه این سنسورها دارای تعداد مگاپیکسل 50 هستند. در جلو، Find X6 Pro دارای یک 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 است.

انتشار تصویری از گوشی اوپو Find X6 Pro

OPPO Find X6 Pro همچنین دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen2 خواهد بود و انتظار می‌رود امتیاز اجرای AnTuTu از 1.20 میلیون امتیاز فراتر رود که آن را به دستگاهی با عملکرد بالا تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود در زیر کاپوت این دستگاه یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با 100 وات سیمی و 50 وات پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم وجود داشته باشد.

علاوه بر Find X6 Pro، OPPO Find X6 و OPPO Pad 2 را نیز عرضه خواهد کرد که از جدیدترین چیپست MediaTek Dimensity 9200 و هدفون بی‌سیم OPPO Enco Free3 قدرت می‌گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A78 4G و کسب تاییدیه FCC

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی اوپو Find X6 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *